ken8 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei. Har tenkt til å kjøpe Asus P5B-VM, G965, Socket-775, m-ATX. Dette kortet har ingen SPDIF utgang eller andre digitale utganger slik jeg har forstått det Pc'en skal kobles opp mot min NAD C720BEE Receiver. Hvis jeg kun bruker den vanlige minijack 3,5 mm utgangen vil jeg høre forskjell i lydkvaliteten? Teoretisk skal vel SPDIF gi bedre lyd, men er det noen som har noen erfaringer/tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Dette kortet har ingen SPDIF utgang eller andre digitale utganger slik jeg har forstått det 7348528[/snapback] Det har vel ikke Naden din heller? Å koble til med en slik kabel er vel din eneste mulighet. Endret 24. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Hehe..har jeg glemt å sjekke om NAD'en hadde inngang for det Men da blir det en Minijack 3.5 mm kabel da. Jeg hadde sikkert ikke hørt forskjell heller Takk for svar! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvis du vil ha en kabel av litt bedre kvalitet enn den forrige jeg linket til,så er denne et godt alternativ. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du vil oppleve mye mye bedre lyd hvis du kjøper deg et lydkort. Du vil høre forskjell, garantert. Jeg foreslår E-MU 1212M som vanlig, det gir veldig bra lyd på analogutgangene. Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 og jeg anbefaler ESI Juli@ Lenke til kommentar
radiated Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 og jeg anbefaler ESI Juli@ 7360573[/snapback] Det er også bra, litt enklere å bruke og omtrent samme lydkvalitet som E-MU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå