Lifeform Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei, Ser nå at jeg har fått et plagsomt lite ikon nede på oppgavelinjen. Blinker med utropstegn hele tiden. Fjerna det meste av det progget der med AdAware fra Lavasoft + jeg har kjørt Microsoft Windows Defender ++ her for å få bukt med skjiten. Lurer da på hvilke programmer som er de absolutt beste innenfor dette segmentet? Ser det er en hel RØYS med forskjellige mer eller mindre gode spyware-progs så supert om noen vil komme med anbefalinger. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Spybot og CCleaner burde du og legge inn. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ellers er jo hijack this et fint verktøy for å fjerne skjitt... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ewido kjørt i safe mode er veldig bra . (nå overtatt av AVG som "AVG Anti-Spyware 7.5" ) Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei. Det kan da umulig være Spyware program du mener . Tror heller du vil ha Antispyware program . Selv bruker jeg bare PC-Cillin 2007 sitt Antispyware program og litt Ad-aware, men har ikke gidda å kjørt den enda. Men gennerelt så har jeg ikke noe spyware på maskina mi. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du ser vel ikke noe mystisk i Oppgavebehandlinga ? Sempron Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Spybot Seach & Destroy. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 spyware guard og spyware blaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå