Howard Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Coolermaster har lansert en "Nvidia edition"-utgave av kabinettet Stacker 830, som naturligvis er sertifisert for SLI. Les mer Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 SLI sertifisering er vel noe av det tåpeligste på markedet. Og et kabinett? :S Er kortportene bak kromma eller? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Synes de kunne lagd logoene på fronten litt penere iallefall. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 SLI sertifisering er vel noe av det tåpeligste på markedet. Og et kabinett? :S Er kortportene bak kromma eller? 7348474[/snapback] Nei men kjølingen osv er laget spesielt for NVIDA SLI Men syns ikke det var noe pent Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Enig. Bøtt øgli var det. Og dette våger de å kalle stacker edit: ok, stacker 830 var bøtte øgli i utgangspunktet da, men men.. Endret 24. november 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Bah .. Er flust av kabinetter som f.eks ikke har plass til 8800GTX (grunne lengde). Dette gir isåfall konsumenten forsikring om at det passer både plass messig og oppfyller nødvendige kjølings egenskaper for to kort i SLI. (gfx kort som blir for varme er ikke noe moro for en gamer) nVidias SLI certification program er ikke "tåpelig" det innebefatter streng testing av komponenter . Og ting ville vært mye værre for konsumenter som kjøper deler for å bygge SLI systemer uten dette . Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Synes ikke utseende var så ille jeg. Men så er jeg fan av Cooler master og Nvidia også da ^^, Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvis vi ser bort i fra at man prøver å melke SLI kuen til den store gullmedalje, må jeg medgi at jeg syntes kabinettet så rimelig kult ut.. Om dette er politisk korrekt bryr jeg meg mindre om.. Har selv hatt flere Stackere.. og vet hva de representere kvalitetsmessig.. en liten ansiktsløftning kommer bare godt med.. kanskje noe å ønske seg til jul.. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 OMG!ONEONEONE.. Den _MÅ_ jeg har.. !!ONEONE! Da blir jeg verdens beste spiller!!ONEONE!! </Fjortiss> men sånn litt mer alvorlig. Det var kanskje et av de styggeste kabinettene jeg har sett. Hadde ikke kjøpt det selv om jeg ble verdens beste gamer av å ha det. Lite som kan måle seg med Lian-Li, og de synker ikke så dypt at de lager ting som ser så fugly ut. Lenke til kommentar
Hans Olav Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg syntes det kabinettet så utrolig bra ut. plass til nokk av vifter. Er det meningen at det skal være plass til vifter på det grønne gittere ? Lenke til kommentar
idos Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Uber 1337.. . Det er greit å få informasjon om at et kabinett har plass til 2 stk 8800 kort... men det SLI sertifisering .. og til hvilken pris... Tipper jeg skal få plass til 2 stk 8800 i dette.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 OMG!ONEONEONE.. Den _MÅ_ jeg har.. !!ONEONE! Da blir jeg verdens beste spiller!!ONEONE!!</Fjortiss> men sånn litt mer alvorlig. Det var kanskje et av de styggeste kabinettene jeg har sett. Hadde ikke kjøpt det selv om jeg ble verdens beste gamer av å ha det. Lite som kan måle seg med Lian-Li, og de synker ikke så dypt at de lager ting som ser så fugly ut. 7348548[/snapback] Hvem har sagt at kabinettet er for gamere? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Dette var rått, men at det et sli sertifisert er rart, lurer på om de har bare fiksa utsende eller også inni boksen.synes towret er ur tøft normalt, men dette ble litt bedre utenom den logoen på fronten som var dull... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det plexiglass eller er det netting på sidedøren? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Bah ..Er flust av kabinetter som f.eks ikke har plass til 8800GTX (grunne lengde). Dette gir isåfall konsumenten forsikring om at det passer både plass messig og oppfyller nødvendige kjølings egenskaper for to kort i SLI. (gfx kort som blir for varme er ikke noe moro for en gamer) nVidias SLI certification program er ikke "tåpelig" det innebefatter streng testing av komponenter . Og ting ville vært mye værre for konsumenter som kjøper deler for å bygge SLI systemer uten dette . 7348525[/snapback] Da kunne de jo isåfall kalt det en G80-sertifisering eller noe, er kabinettet langt nok til et kort er det jo langt nok til to, er jo ikke noe mer krevende i lengderetningen med SLI. (potensiellt med unntak av litt spesiell desginede kabinetter). Personlig bryr meg jeg ikke så mye om denne sertifiseringen i hverken den ene eller andre retningen, det er ikke akkurat som det plager meg så voldsomt at kabinettet er sertifisert, selv om jeg ikke bryr meg heller. AtW Lenke til kommentar
fflex Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er jo faktisk greit å vite at det er plass til SLI, sånt sett er det ikke dum idé i det hele tatt. Litt OT, men hva skjer med crossfire? Synes det er gjemt i skyggen av SLI...har vel nesten vært det helt siden det kom?... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Et par vesentlige ting som ble glemt: - Fire av de ni viftene monteres i en holder innafor døra, det er derfor den har helgitter. - Det er ikke strømforsyningen som kan monteres på to måter, men hele hovedkortbrettet. Dermed støtter kabinettet både ATX og BTX. Se bilder av det under "More images" på produktsiden hos Coolermaster. Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sunbeam transformer er et mye bedre utseendemessig kabinett enn det nvidia kabinettet fra coolermaster. nvidia kabinettet var det styggeste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Huff, huff.... Nei, holder meg til Original Stacker. Sånne uberfancy pr.gimmick lettmetall kabs. syns jeg er tåpelig. Jeg vil ha stort og tungt kab. Med sine 11 5 1/4" bays og plass til 2 PSU'er er Original Stacker toppers. SLI sertifisert !? - om du kan plassere flereskjermkort finner man ut ved å se på målene i et kabinett. Håper ingen driter seg ut ved å kjøpe dette sammen med et single PCIeX16 HK og tro de får til SLI. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 SLI sertifisering er vel noe av det tåpeligste på markedet. Og et kabinett? :S Er kortportene bak kromma eller? 7348474[/snapback] Nei men kjølingen osv er laget spesielt for NVIDA SLI Men syns ikke det var noe pent 7348506[/snapback] kjølingen er nok ikke laget spesielt for nvidia, da jeg har den kassa der i vanlig utgave, og bortsett fra utseende messige detaljer så er det akkurat samme kassa som jeg har, med plass til totalt 9 stk 120mm vifter osv. deet skal nevnes at dersom du monterer inn 3 hd moduler med vifter forran så får du ikke plass til dvd spiller og sånt, men da får du 12 hd plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå