Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama utro? Logge pc?

Gjest Gjest_Frustrert_*

Anbefalte innlegg

Begynner man å lete og snoke vil man bestandig finne noe som gjør en mistenksom. Alt fra logger til bilder. Det man ikke må glemme er at det kan være en ganske god forklaring på det man finner og at personen bør få en sjans til å forklare seg. Må være mye bedre å sette seg ned, og snakke ut om hva som foregår og at det er knute på tråden. Kan man ikke gjøre dette, så må man vel spørre seg selv om hvor sterkt forholdet egentlig er og om det er verdt å kjempe for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Frustrert_*

Hei igjen! Mange gode forslag og intensjoner her i det dere skriver, men det stiller dessverre fortsatt ikke min sult etter å vite hva i h... det er som foregår. Vi snakker og kommuniserer og er enige i forholdet om hva om skal jobbes med, men alilkevel er dte noe som skurrer i bakgrunnen.

Jeg er enig i at keylogging er noe ekstremt. Men, om det hadde vist seg at hun var utro så ville jeg jo vite det med en sånn, og om det viste seg at hun ikke var det så kunne jo jeg få fred og avinnstallere rimelig raskt. Skjønner at det ville føles sårende osv men føler og at jeg nå snart fortjener å ha en bekymringsløs tilværelse jeg og.

Men så er det jo det om hun ville oppdage en sånn logger da... (hun vet at dte er en msn loggefunksjon og har slått den av, har sjekket det). Hun kan jo i tillegg om hun driver med ett eller annet likegodt bruke mail osv til det..

vet ikke jeg... er hvertfall ikke særlig glad om dagen...

Lenke til kommentar
Hei igjen! Mange gode forslag og intensjoner her i det dere skriver, men det stiller dessverre fortsatt ikke min sult etter å vite hva i h... det er som foregår. Vi snakker og kommuniserer og er enige i forholdet om hva om skal jobbes med, men alilkevel er dte noe som skurrer i bakgrunnen.

Jeg er enig i at keylogging er noe ekstremt. Men, om det hadde vist seg at hun var utro så ville jeg jo vite det med en sånn, og om det viste seg at hun ikke var det så kunne jo jeg få fred og avinnstallere rimelig raskt. Skjønner at det ville føles sårende osv men føler og at jeg nå snart fortjener å ha en bekymringsløs tilværelse jeg og.

Men så er det jo det om hun ville oppdage en sånn logger da... (hun vet at dte er en msn loggefunksjon og har slått den av, har sjekket det). Hun kan jo i tillegg om hun driver med ett eller annet likegodt bruke mail osv til det..

vet ikke jeg... er hvertfall ikke særlig glad om dagen...

7382799[/snapback]

Hvis du går inn og snoker i tingene hennes kan jeg nermest garantere at du vil finne noe du ikke ønsker å finne. Det trenger ikke være fordi hun gjør noe galt, men du vil med stor sikkerhet finne ting som ikke er ment for dine øyne. Private samtaler, gjerne hvor hun tar deg opp som emne. Man må få lov til å få ut litt steam uten at du som partner trenger å få vite om det.

Lenke til kommentar

Ja, dette med sexen,mangelen på det, har skapt et problem i forholdet vårt ja.. Og jeg og er klar over at man skal få ut steam osv..

Dette er en maskin som er vår i vårt felles hus.

Og hadde det vært slik at vi bare var kjærester i vært vårt hjem så hadde jeg kutta dette ut for lenge siden, men det er vi nå ikke, vi har vært sammen lenge, trøblet lenge (men hatt perioder), så det er liksom ikke bare på pakke snippesken heller... men jeg må snart vite...få fred...

Lenke til kommentar

Hvorfor responderer du aldri på forslaget med samlivsterapi? Det er ikke alltid man klarer å løse slike floker alene. Jeg mener at du vinkler ting litt feil når du på en måte legger all skyld over på henne, og bruker dette som en unnskyldning til å gå over streken. (ikke det at jeg beskylder deg for å ha gjort noe enda, men du tenker jo på det).

Lenke til kommentar
Ja, dette med sexen,mangelen på det, har skapt et problem i forholdet vårt ja.. Og jeg og er klar over at man skal få ut steam osv..

Dette er en maskin som er vår i vårt felles hus.

Og hadde det vært slik at vi bare var kjærester i vært vårt hjem så hadde jeg kutta dette ut for lenge siden, men det er vi nå ikke, vi har vært sammen lenge, trøblet lenge (men hatt perioder), så det er liksom ikke bare på pakke snippesken heller... men jeg må snart vite...få fred...

7382957[/snapback]

Uansett så har du ikke lov til å logge hennes handlinger på datamaskinen og det er neppe noen god idé heller. Hvis det viser seg at hun ikke gjør noe galt og finner ut at du overvåker henne så er det neppe en situasjon du vil være i.

Du er sikker på at det ikke er du som er sjalu da? Jeg sier ikke at du er sånn, men enkelte av mine jentevenner er bare sammen med sjalu drittsekker som er sjalu enten de har grunn til det eller ikke.

Er det egentlig så viktig om hun er utro eller ikke? Poenget må vel være om dere har det bra sammen, ikke om hun er utro. Hvis du ikke har det bra i forholdet og har prøvd gang på gang å prate med henne om ting uten at det har fungert så kan det hende at hun tar deg forgitt. Kanskje du er for snill. Legg litt press på henne, fortell henne at du ikke kan leve i et slikt forhold og at du snart må ta hensyn til dine følelser og at dere like gjerne kan gå hver deres vei hvis det fortsetter slik. Det er i alle fall mitt tips. Hvis det ikke skjer noe da, ja da er dere dømt uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Jeg kan da godt svare på det med samlivsterapi. Jeg har ingen problemer med det.

Vi har hatt det oppe som tema og da det går sånt på tv feks , og jeg får da bare et utspill fra henne om at "fnys.. ser du for deg meg snakke med noen om vårt liv".. eller et lignende svar.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Nei, jeg er ikke sjalu og kommer ikke til å bli det heller...

Jeg har sagt til henne at jeg ikke kommer til å orke å leve sånn noe særlig lenger (en stund siden) og dette endte i en oppklaring på hvorfor ting var som de var og lovnader om bedre tider osv.. Men så går det noen dager/uker og så er vi tilbake der vi var..

ja, jeg er for snill.. ja, jeg føler innimellom at jeg blir utnyttet for det (jfr tidligere vaktmesterkommentar), ja, jeg føler meg som en dust som lar dette hende meg,...

Tror jeg kanskje stopper denne tråden nå fra min side... blir på en måte bare å grave i mer og mer grums inni mitt hode.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Forresten... Hvor anonym er jeg som registrert bruker av disse forumene? Er det noe som kan spores tilbake til min identitet?

Kan de som er moderatorer finne ut hvem jeg er? eller ser de bare en ip-adresse.. og hvor mye sier den..

Lenke til kommentar
Si det rett ut jeg tror du flørter med noen på msn la meg se på den mens du er på noen ganger slutt og legg den ned eller noe sånt.

7383308[/snapback]

Ikke meningen å være frekk eller noe, men det forslaget der var ikke akkurat det mest modne forslaget jeg har sett.

Høres ut som en ytterst dårlig idé. I et forhold må man ha gjensidig respekt, da kan man ikke bestemme over hverandre på den måten.

Lenke til kommentar
Forresten... Hvor anonym er jeg som registrert bruker av disse forumene? Er det noe som kan spores tilbake til min identitet?

Kan de som er moderatorer finne ut hvem jeg er? eller ser de bare en ip-adresse.. og hvor mye sier den..

7383374[/snapback]

Moderatorer kan se IP-adressen din, men vil ikke aktivt gå inn for å se den før du eventuelt begår regelbrudd. Derfor kan du ta det med ro, du forblir så anonym du bare vil.

Det må dessuten ganske mye til for å finne ut hvem som faktisk sitter bak IP-adressen dersom vi ikke har koblinger mellom IP-adressen og andre ting (hvis du f.eks har en bruker som ikke er anonym). IP-adressen sier oss med andre ord svært svært lite :) Vi må kontakte din ISP for å få ut informasjon, og det er nok ikke en ISP villig til å gi ut uten videre.

Lenke til kommentar

Spørsmålet her, kan vel være definisjon av privatliv. Hvor mye privatliv skal hver av dere få ha. Om hun legger ned et msn vindu mens du er der, synes ikke jeg er så mye å forlange egentlig når vi snakker om privatliv.

Hvis det er i samme hus at hun sitter der på msn, så hvorfor ikke bare drite i det og ta det som en mann? Om hun har cybersex med noen, la henne ha det, hun er jo trossalt ikke ute å har sex. Tror det er viktig at hun får litt frihet, det kan ikke skade. Det som KAN skade er hvis du plutselig begynner å skal nekte henne det og det og snoke i det og det.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Nåvel... å drite i om hun har cybersex er smått vanskelig når hun ikke ønsker eller omtrent ikke viser ønske til å ha IRL sex da... er jo det alt dette handler om...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Frustrert_*

Ja, kanskje det.... fra hennes side hvertfall, jeg føler det ikke slik, og hun sier selv at det ikke er slik for hennes del og... men hvem vet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...