Gå til innhold

Tasteløs + passord W800i

optun

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt om det til SE mobiler.

Min N70 har denne muligheten.

Prøvd dette? -> Inns -> Sikkerhet -> Sim og Telefon -> Automatisk Systemlås. Der kan jeg velge fra 1 minutt til 999 minutter.

Det er min måte og slå det på.

Automatisk Systemlås er YPPERLIG når man er ute på tur. Stjelere får ikke mulighet til og låse opp mobilen.

+ at jeg har valgt at viss ved endring av SIM-Kort så må man taste inn Sikkerhetskoden.

Min mobil er ubrukbar for en tyv.

Disse 2 mulighetene har jeg indigrert i firmwaren, så dette er ikke noe tilleggsprog jeg har installert...

Edit: LeifUlvik var her. Kanskje stikker AMO innom også?

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv
Er ikke noe poeng i å ha tastelåskode. Telefonlåskode er bra å ha, tastelåskode er etter min mening for mye sikkerhet. Tror alle SE mobiltelefoner har telefonlåskode. Skal være i samme meny som tastelås, SIM lås og liknende ;)

7535563[/snapback]

For noen av oss er det et stort poeng å ha slik tastelåskode. Bruker mobilen i jobbsammenheng og har

ofte en del smser og dokumenter liggende (minnepenner er bannlyst på jobb!!) som ikke må på avveie.

Er enig i at det er en pain in the ass, men er helt avhengig av å ha det. Ellers må jeg ha to mobiler - en privat og en på jobb :no: Vil ha W880 til begge :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...