optun Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei! Finnes det et program man kan laste ned, så man må taste et passord for å få åpnet telefonen etter tastelåsen er satt på, med SE W800i. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Har ikke hørt om det til SE mobiler. Min N70 har denne muligheten. Prøvd dette? -> Inns -> Sikkerhet -> Sim og Telefon -> Automatisk Systemlås. Der kan jeg velge fra 1 minutt til 999 minutter. Det er min måte og slå det på. Automatisk Systemlås er YPPERLIG når man er ute på tur. Stjelere får ikke mulighet til og låse opp mobilen. + at jeg har valgt at viss ved endring av SIM-Kort så må man taste inn Sikkerhetskoden. Min mobil er ubrukbar for en tyv. Disse 2 mulighetene har jeg indigrert i firmwaren, så dette er ikke noe tilleggsprog jeg har installert... Edit: LeifUlvik var her. Kanskje stikker AMO innom også? Endret 15. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er ikke noe poeng i å ha tastelåskode. Telefonlåskode er bra å ha, tastelåskode er etter min mening for mye sikkerhet. Tror alle SE mobiltelefoner har telefonlåskode. Skal være i samme meny som tastelås, SIM lås og liknende Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har selv en lignende SE telefon og jeg må si at en passordbeskyttet tastelås hadde vært fint å hatt. Noen som kan hjelpe..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er ikke noe poeng i å ha tastelåskode. Telefonlåskode er bra å ha, tastelåskode er etter min mening for mye sikkerhet. Tror alle SE mobiltelefoner har telefonlåskode. Skal være i samme meny som tastelås, SIM lås og liknende 7535563[/snapback] For noen av oss er det et stort poeng å ha slik tastelåskode. Bruker mobilen i jobbsammenheng og har ofte en del smser og dokumenter liggende (minnepenner er bannlyst på jobb!!) som ikke må på avveie. Er enig i at det er en pain in the ass, men er helt avhengig av å ha det. Ellers må jeg ha to mobiler - en privat og en på jobb Vil ha W880 til begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå