Patz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Heisann Regner med at dette vil fungere, men vil forsikre meg først: Skolen jeg går på har et lite antall maskiner koblet til en 10/100Mbit switch (uten noen internettforbindelse), det er trådløst nettverk der. Vil det fungere å koble et aksesspunkt eller bridge til switchen, slik at alle maskinene får internettilgang? Altså: Skolens trådløse nettverk -> Aksesspunkt / Bridge-> Switch - > Klientmaskiner Endret 24. november 2006 av Patz Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 HeisannRegner med at dette vil fungere, men vil forsikre meg først: Skolen jeg går på har et lite antall maskiner koblet til en 10/100Mbit switch (uten noen internettforbindelse), det er trådløst nettverk der. Vil det fungere å koble et aksesspunkt eller bridge til switchen, slik at alle maskinene får internettilgang? Altså: Skolens trådløse nettverk -> Aksesspunkt / Bridge-> Switch - > Klientmaskiner 7348121[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Takk for svar Nismo. Skal jeg bruke akksesspunkt eller bridge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå