Nauz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tror ikke Dell selger sine maskiner uten OS det er i såfall første gang jeg har hørt om dette 7354403[/snapback] Har jeg heller aldri hørt om. Dell er jo veldig bestemt på at du ikke skal gjøre noen endringer med pcen din selv. Så at de selger uten windows syntes jeg virker rart! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Spørsmål angående HP pavilion pcene: Er de kjent for bra/dårlig batterkapasitet? 8-Cellers batteri er vel et minimum? Går batterikapasiteten dramatisk ned med økning av skjermstørrelse? Altså batteriet tappes mye fortere. Er 1440 x 900 oppløsning på en 17" tommer skjerm det store ankepunktet med 17" modellene til HP Pavilion? Lenke til kommentar
Oslolefse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 De er vel eid av microsoft? Så forstår godt hvis de ikke selger uten OS ja... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 8-Cellers batteri er vel et minimum?Går batterikapasiteten dramatisk ned med økning av skjermstørrelse? Altså batteriet tappes mye fortere. 7355838[/snapback] 8 celler er min. og batteritiden går kraftig ned med så stor skjerm (sammen med et kraftigt skjermkort). Lenke til kommentar
magnus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Til dere som "tror" en masse om dell og windows: http://www.hardware.no/nyheter/baerbar_pc/...-kjopesum/33485 Pluss en del andre som bare har spurt pent når de bestiller og fikk kjøpt uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå