Gå til innhold

Halve skjermen min har fått ett brunskjær.

Sjenever

Anbefalte innlegg

Har fått noen brune flekker på halve skjermen min, og det virker som det blir verre over tid.

Som dere ser på bildene er det spesielt merkbart i øvre høyre hjørne. Bildene er tatt med hvit bakgrunn. Skjermen er en Samsung SyncMaster 930BF

Kjøpte skjermen hos Mpx litt under et år siden. Tror dere det er vits for meg å reklamere på dette, eller er det ikke bryet verdt?

Edit: emnetittel

post-4047-1164332167_thumb.jpg

post-4047-1164332204_thumb.jpg

Endret av Sjenever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ku se ut som om du har noget der utstråler et kraftigt magnetfelt der på siden av skjermen - f.eks en uskjermet høyttaler!

Kimmer

7347968[/snapback]

Har 2 små creative høytalere(disse), en på hver side av skjermen. Tror de skal være skjermet!!?? Rart det er bare på den ene siden den er "missfarget"

Lenke til kommentar
Har fått noen brune flekker på halve skjermen min, og det virker som det blir verre over tid.

Som dere ser på bildene er det spesielt merkbart i øvre høyre hjørne. Bildene er tatt med hvit bakgrunn. Skjermen er en Samsung SyncMaster 930BF

Kjøpte skjermen hos Mpx litt under et år siden. Tror dere det er vits for meg å reklamere på dette, eller er det ikke bryet verdt?

Edit: emnetittel

7347917[/snapback]

Hei !!

Har du sjekket at koblingen mellom skjerm og skjermkort ikke er løs ?

Hilsen HCM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...