Anders1982 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Noen som vet om det er mulig å få tak i DVD+R DL LS? Og evt hvor? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skal du har intern så må du vente til 8.12 etter hva jeg kan finne på de forskjellige nettbutikker. PHILIPS DVD/RW/16x DL Drive Lightscribe Er bare å lime navnet inn i Gogle (velg bare på norske sider) så kommer det opp hvor du finner den. LACIE d2 DVD±RW brenner 16x LightScribe (300978EK) Er en ekstern som noen butikker har , men koster mer. Tror Sony har en også. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 du tenkte vel på media går jeg utifra, disse platene finnes vel ikke enda. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Håper også du har sett eller testet Lightscrible tidligere. Tar lang tid å brenne grafikken, og etter min mening elendig resultat. Ville vel heller satset på en rimelig skriver som kan printe rett på plater. - Rimeligere plater og større utvalg. - raskerer. - mer lettleselig (synlig). - og ikke minst mulighet for farger. Endret 25. november 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Støttes, Ligthscribe er helt ubrukelig i stor skala, 27 minutter brenning på best kvalitet (i mitt tilfelle) er ikke holdbart. Sats på en laserskriver med CD støtte, og CD'er med hvit eller sølv-overflate. Dette gir veldig god kvalitet, lesbarhet og det går kjappere enn Lightscribe. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Støttes, Ligthscribe er helt ubrukelig i stor skala, 27 minutter brenning på best kvalitet (i mitt tilfelle) er ikke holdbart. Sats på en laserskriver med CD støtte, og CD'er med hvit eller sølv-overflate. Dette gir veldig god kvalitet, lesbarhet og det går kjappere enn Lightscribe. 7354925[/snapback] hmm, den karen her spør vel etter dl plater som støtter lightscribe, så det er jo tydelig at han har en lightscribe brenner allerede. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) hmm, den karen her spør vel etter dl plater som støtter lightscribe, så det er jo tydelig at han har en lightscribe brenner allerede. 7356287[/snapback] Jo, men man er jo ikke tvunget til å ta det i bruk. Og med prisen på Lightscrible plater, tar det ikke lang tid før en billig skriver er spart inn. Jeg har også en brenner som støtter lightscrible, men kommer trolig aldri til å bruke funksjonen mer etter å ha brukt opp de fem platene jeg kjøpte for å teste. Vil i det minste anbefale å kjøpe et lite antall plater og teste, før man kjøper inn mange. Men det ser heller ikke ut til at DL plater for Lightscrible er i handel enda. Endret 27. november 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå