Straffa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Component er soleklart bedre Link Composite øverste bilde, component nederst Endret 24. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Rimelig klar forskjell på skarpheten og detaljer ja Burde kanskje stått hvilket TV det var på eneste.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Var det i det hele tatt tvil om hvilken kabel som gir best signal, av kompositt og komponent? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Moro for sånne kabelanalfabeter som meg å se forskjellen i klartekst Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Var det i det hele tatt tvil om hvilken kabel som gir best signal, av kompositt og komponent? 7347885[/snapback] Synes det er greit å se forskjellen. Selv om Wii ikke er i 720p/1080i/1080p så er det fordel med component kabel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Utrolig forskjeller ute å gå ja Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Slik jeg forstår det er det noen spill på Wii som ikke støtter Progressive og 16:9 format. Mener å ha hørt at Trauma Center er et av de. Mulig jeg tar feil, men hvis det stemmer har Nintendo gjort en dårlig jobb med å sette krav til hva spillene må støtte. Synes det er minimum av hva man må kunne forvente av spill i 2006 Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Trauma Center har ikke 16:9 nei. Angående topic, er det greit med slikt eksempelbilde, men det er enda mer forskjell når man faktisk SER på skjermen. Husker godt da jeg kjøpte RGB kabel til PS2'en, var jo som om man kjørte spillet i høyere oppløsning! Endret 24. november 2006 av ResidentDante Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg skal plukke opp RGB-kabelen til Wii. Har ikke støtte for komponent på TV-en min. Har RGB på min 360 og, forskjellen er utrolig stor bare der. Nå var det en monster RGB riktignok Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jepp, før var eg lite opplyst om disse kablene. Kabel var ein kabel, og det som fulgte med i pakken holdt det. Var først med 360`en og AV-SCART eg innsåg faktumet. Siden spanderte eg på meg RGB-kabel til GC(bedre seint enn aldri folkens),kjøpte RGB-kabel til PS2 kort tid etter den kom i hus tidligere i høst. Har også lagt med ein RGB-kabel under min forhåndsbestilling av Wii. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skal nok kjøpe ny TV like før eller like etter jul, og da blir det jaggu komponent-kabler. Gleder meg! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 SYnes compositt bilde så bedre ut jeg. Men jeg bruker alltid komponent og ser helt klart forskjell på tvskjermen, men synes det var vanskelig å se på dette bildet. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skikkelig nybegynner på slikt jeg og, men man må vel ha en nogenlunde ny tv for å ha no nytte av dette? altså component kabler passer vel ikke i la oss si en 24tommer 5år gammel LG tv. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Blir det mulig å bruke Wii til en PC-monitor? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skikkelig nybegynner på slikt jeg og, men man må vel ha en nogenlunde ny tv for å ha no nytte av dette? altså component kabler passer vel ikke i la oss si en 24tommer 5år gammel LG tv. 7349193[/snapback] Sjekk baksiden på TV-en din. Dersom du ser kabler som dette kan passe så støtter den det. Men i Norge tror jeg ikke det er solgt så mange "ikke HD" skjermer med komponent-støtte. Ikke det at jeg vet med sikkerhet. den nederste røde og hvit er for lyd. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Alle TV som har mulighet for komponent vil nesten garantert vise bedre bilde enn ved bruk av kompositt. Problemet er stort sett at det er få TV'r som har komponentinngang. S-video og RGB over scart er ok løsninger, nesten ALT overgår kompositt. Det burde vært forbudt i år 2006 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan Component kabler brukes på vanlige TVèr? Altså sånne som ikke er LCD/HD TV? Blir det stor forskjell da også? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan Component kabler brukes på vanlige TVèr? Altså sånne som ikke er LCD/HD TV? Blir det stor forskjell da også? 7349394[/snapback] Ikke alle.. bare noen. Som jeg nevnte litt over, du kan sjekke dette på baksiden. En grøn, blå og rød inngang på baksiden, i lag med en rød og hvit for lyd. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Man ser faktisk en del bedre forskjell enn dette om man har en LCD-tv. LCD-tver (mulig plasma også) takler komposittsignalet veldig dårlig, og man får mange steder på skjermen noe som ligner på et "sjakkmønster". Små hvite og sorte prikker. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hmmm... Det er klart bildene ikke reprensativt, men jeg synes de øverste var best jeg. Litt 'blurry' rundt kantene, imotsetning til de nederste som det ser ut som om de har støy, hakkete rundt kantene, men likevel klarere da. Men hvis jeg hadde valgt utifra de bildene, hadde jeg ville hatt de øverste. Uansett, SÅ vanvittig stor forskjell som mange av dere påstår er det da vitterlig ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå