pstub Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Brukte PartitionMagic 8 for å slå sammen 2 partisjoner på en HD. Heldigvis ikke system-disken, men på min andre HD. Var av en eller annen merkelig grunn 8mb som ikke var brukt, som jeg lagde til en ny disk og skulle slå sammen med resten av disken. Alt så fint ut, og alt tok lang tid når den flyttet data osv, men da den var ferdig med det, kom det opp en feilmelding! 8mb disken var fortsatt fin, men tom, og resten av disken (en partition på ca 40GB som jeg hadde alle backup-filer, en del filmer og noe musikk på)var borte! I PartitionMagic viste den den delen av disken som "unallocated"!!! Ble litt forbanna, for å si det mildt! Har funnet et program som heter File Scavenger, men det koster $40, og det kan man jo ikke betale! :wink: Har du noe annet som kan hjelpe meg å få tilbake alle dataene som har forsvunnet??? ---------------- Et spørsmål til om cracks og patcher vil få deg utestengt. Les retningslinjene! -moderator yummy- [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-15 14:54 ] Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Bruk fantasien og søk litt bedre på nettet. Det fins et program for deg der ute. Men det er ikke lov å cracke vettu. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg har hørt noe om at de siste 8MB'ene brukes til et eller annet av NTFS-filsystemet.. dessuten er ikke akkurat Partition Magic kjent for å være trygt :razz: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Partition Magic har *bank i bordet* aldri sviktet meg. Deg om det. Easy Recovery er et annet program du kan prøve. *host*P2P*host* Lenke til kommentar
sirius Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 NTFS filsystemet setter av 8 Mb til eget bruk. Det blir alvorlig trøbbel om en fikler med dem. Er redd du har mistet data permanent. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 15:53, skrev LarsC:Partition Magic har *bank i bordet* aldri sviktet meg. Deg om det.Easy Recovery er et annet program du kan prøve.*host*P2P*host* forkjøla? :wink: Lenke til kommentar
Treat Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 enig i at partitionmagic ikke er trygt asso Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 21:05, skrev jossa:forkjøla? :wink: Neh. Sterk middag. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå