oya Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Kan noen gi meg noen tips til hvordan jeg kan modde pc-en min. Det er et fulltower-kabinett (er ikke sikker på merke). Jeg har ingen "spesialdeler" inni maskinen, så det er god plass. Kunne tenke meg et vindu og nå form for neonlys. Noen tips/erfaringer? Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 se på:http://hwfaq.overclockersonline.com/dbase.php?catid=4 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Hmm...noen plexivinduer med litt original film er kult :smile: (nei, ikke bare avrunda kanter). + IKKE svart lakk, finn en mer original farge der også. Kort sagt, det blir kult hvis du gjør tinga på din egen måte.. :smile: Lenke til kommentar
smeghead Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 ...Helt enig, jeg kommer antakelig vis til å ha en eller annen form for Rust behandling på front dekselet til min PC. Kan gi noen tips, men jeg har ikke testet det sikkelig ut enda. For noen år siden så hadde jeg en pc som jeg lakket sort, og malte fluoriserende gule striper på, jeg satte inn en bilstereo... Det var på grensen til usamkelig og rått på en gang. Jeg var kjempefornøyd. Det var litt "Kitch"!? ..med kasettspiller og radio i pc en. Jeg liker å provosere litt. Men om du er en streiting, så ikke tenk selv, gjør det samme som de andre.. :wink: Lenke til kommentar
TVPR Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Nja. Originalt = pent, ikke alltid. Jeg vil heller ha et pent kabinett som jeg selv er fornøyd med enn et sinnsykt originalt et. Vil jeg ha originalt maler jeg kabinettet rosa med grønne prikker, og slenger blå lakk på frontdekslene. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Kan være kult med svart lakk og men man må gjøre noe mer en å lakke kassa og sette inn et plexiglass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå