josephseto Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Noen her i stand til å forklare meg hvordan jeg kan forvandle meg selv om til slik en statue? Noen som kjenner til eventuelle toturials? Jeg fant ingen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Ved slike spørsmål er det alltid lurt å nemne kva program ein har... Om det tilfeldigvis skulle vere Photoshop, so vil kanskje eit av dei 5-10 fyrste treffa på følgjande Google-søk vere til hjelp: http://www.google.no/search?client=opera&r...=utf-8&oe=utf-8 Endret 24. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Spørs hvordan du mener. Masse sminke og klær, ala de "statuene" en ser på Carl Johan. Eller lage en 3d modell. Kanskje tegne eller male? Eller mener du å manipulere et fotografi? Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 tenker å manipulere fotografier i ps cs2 Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 her er en, men har ikke prøvd den. Fant en tidligere som virker bedre, men fant den ikke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå