Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Som liten drittunge var jeg med på høstslakt av sauer, en grafisk affære kan man si Samtidig sto min kjære bestemor inne på kjøkkenet og lagde blodpannekaker av "fangsten", og det smakte fortreffelig. Merkelig å skrive dette nå, fordi de fleste har fjernet seg fra det som forbinder oss til naturligheten Lurer på hva vi taper på å bli så fjern fra slike grunnleggende behov, og drifter. Hva tror dere skjer med "biffen" før den når kjøledisken? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Biffen er noe som bare finnes PencilCase, slik som skinke, pølser og kotteletter, de bare "finnes" så kommer de til butikken når butikken mangler Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Biffen er noe som bare finnes PencilCase, slik som skinke, pølser og kotteletter, de bare "finnes" så kommer de til butikken når butikken mangler 7394839[/snapback] Ærlig talt... det vet vel jeg og, det er bare snakk om konfigurering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå