Gå til innhold

Spill med vanskeligst/lettest achievements

Bautastein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fifa07 har utrolig tidkrevende achievements i hvert fall. Spill en sesong uten å slippe inn et mål, wtf?

7360039[/snapback]

Umulig...

Da må man sitte og spille gjennom alle kampene og restarte til man klarer å holde nullen?

Patetisk Achievment...

Jeg har spilt Just Cause, FIFA WC, Hexic, GoW, Saints Row og Oblivion på min 360, og Oblivion er den eneste jeg har maxet.

FIFA WC streika, og jeg mangler bare å greie alle scenarioene, GoW fikk jeg i går, men man må jo ha Live for å klare alle, samme med Saints Row.

Just Cause kan jeg klare på en helg om jeg prøver og Hexic er umulig...

Lettest: Oblivion

Vanskeligst: Hexic

Av spillene jeg har.

Lenke til kommentar

Texas Hold'em må også sies å være rimelig uncrackable på en stund, så fremt man ikke har jævla flaks. Én achievement er å få alle hendene, inkludert en royal flush. Sjansen for å få en royal flush er 1 til 649,740 :)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Texas Hold'em må også sies å være rimelig uncrackable på en stund, så fremt man ikke har en flaks. Én achievement er å få alle hendene, inkludert en royal flush. Sjansen for å få en royal flush er 1 til 649,740 :)

7362612[/snapback]

jepp. jeg har spilt poker i flere år på nettet, aldri fått en royal flush. Straight flush har jeg fått 3 ganger, ene gangen med konge som høyeste (nesten royal). Denne achievementen er ikkenoe man kan prøve på, den må bare komme mens du driver med de andre (og da må du ha veldig flaks).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...