mad_arab Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sluttet med qxl for 4 år siden. Men kontoen min er fremdeles mulig å logge seg inn på. Den er bare ikke mulig å bruke, siden de påstår at jeg har noe ubetalt. Jeg har dog en mail der de har skrevet svart på hvitt at jeg ikke har noe utestående. Så, de nekter å la kontoen brukes, fordi de mener jeg skylder dem penger, men de har bekreftet at jeg ikke gjør det. Henvendelsene mine ble bare mottatt med stillhet. Ikke så overraskende at jeg ikke har brukt dem på 4 år nei... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 QXL har en del problemer ja, jeg bruker de så lite som mulig, da jeg synes de har ett servicenivå som er crap. Fikk plutselig en regning på 24 kroner uten at jeg har brukt kontoen på 2mnd. Nei, møkkafirma. Lenke til kommentar
CornerShop Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei! Ser det blir slengt en rekke dritt om qxl her nå. Jeg ser jo saken, men har litt tvil at det punktet har "huket" seg på av seg selv. Mange prøver lett å svinge unna ( sier ikke at du gjør det ). Men er en aktiv bruker på qxl. Sender ofte mail's til kundeservicen jeg. De har ikke problemer med respons tiden de? Svarer alltid meg innen max 2 dager. Det å henge ut en på kundeservicen er vel å ta litt i. De har nok utrolig mye å gjøre, i og med at det selges over 300 000 gjenstander der for tiden. Hvis man oppfører seg på qxl, tror jeg det ikke er noe problem å drive der. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei! Ser det blir slengt en rekke dritt om qxl her nå. Jeg ser jo saken, men har litt tvil at det punktet har "huket" seg på av seg selv. Mange prøver lett å svinge unna ( sier ikke at du gjør det ). Men er en aktiv bruker på qxl. Sender ofte mail's til kundeservicen jeg. De har ikke problemer med respons tiden de? Svarer alltid meg innen max 2 dager. Det å henge ut en på kundeservicen er vel å ta litt i. De har nok utrolig mye å gjøre, i og med at det selges over 300 000 gjenstander der for tiden. Hvis man oppfører seg på qxl, tror jeg det ikke er noe problem å drive der. 7380642[/snapback] Nei, dersom man er en superselger som drar inn mye penger til QXL, og samtidig selger noe som egentlig er gratis så skjønner jeg at man får god kundeservice. Get a grip! Edit: Sjekk CornerShop på QXL for å forstå mine uttalelser. Endret 28. november 2006 av Nuffern Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Vel nå har vel aldri brukere med 1 post hatt særlig kredibelitet når de forsvarer nettbutikker heller. Husker en del forsøk på å forsvare egne forretninger med "alternative innlegg"... Ikke det at man ikke tar folk med lav postcount alvorlig, men man er gjerne litt skeptiske i begynnelsen. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ikke ta antall inlegg seriøst, jeg lar meg lett kjøpe.. Hvis qxl gir meg nok spenn, så skal jeg si at de er en fantastisk butikk... hehe... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Edit: Sjekk CornerShop på QXL for å forstå mine uttalelser. 7382050[/snapback] "GRATIS TV- KJEMPE PAKKE MED MASSE BONUS!+++" Fikk lyst på en sånn, gitt! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Edit: Sjekk CornerShop på QXL for å forstå mine uttalelser. 7382050[/snapback] "GRATIS TV- KJEMPE PAKKE MED MASSE BONUS!+++" Fikk lyst på en sånn, gitt! 7391773[/snapback] det er jo bra det han har skrevet om seg selv på denne siden Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Edit: Sjekk CornerShop på QXL for å forstå mine uttalelser. 7382050[/snapback] "GRATIS TV- KJEMPE PAKKE MED MASSE BONUS!+++" Fikk lyst på en sånn, gitt! 7391773[/snapback] Jeg skjønner ikke hvorfor disse selgerne får operere på QXL. Det er jo for det første tvilsom programvare de selger, google tilsvarende konsepter med p2p tv og du får fort inntrykk av hva det er, sjekk navnene på programvaren på wikipedia og det som går igjen er "spyware".. At noen blir lurt til å betale penger for det der er jo bare trist og leit. Slike folk burde utestenges fra QXL. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fy faen så teit. Heilt elendig! Lenke til kommentar
CornerShop Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Edit: Sjekk CornerShop på QXL for å forstå mine uttalelser. 7382050[/snapback] "GRATIS TV- KJEMPE PAKKE MED MASSE BONUS!+++" Fikk lyst på en sånn, gitt! 7391773[/snapback] Bare å lage bruker å handle det Lenke til kommentar
CornerShop Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Edit: Sjekk CornerShop på QXL for å forstå mine uttalelser. 7382050[/snapback] "GRATIS TV- KJEMPE PAKKE MED MASSE BONUS!+++" Fikk lyst på en sånn, gitt! 7391773[/snapback] det er jo bra det han har skrevet om seg selv på denne siden 7391841[/snapback] Hadde jeg skrevet noe feil der liksom ? Men foresten så er ikke jeg tema på denne "tråden". Lenke til kommentar
CornerShop Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Edit: Sjekk CornerShop på QXL for å forstå mine uttalelser. 7382050[/snapback] "GRATIS TV- KJEMPE PAKKE MED MASSE BONUS!+++" Fikk lyst på en sånn, gitt! 7391773[/snapback] Jeg skjønner ikke hvorfor disse selgerne får operere på QXL. Det er jo for det første tvilsom programvare de selger, google tilsvarende konsepter med p2p tv og du får fort inntrykk av hva det er, sjekk navnene på programvaren på wikipedia og det som går igjen er "spyware".. At noen blir lurt til å betale penger for det der er jo bare trist og leit. Slike folk burde utestenges fra QXL. 7392138[/snapback] Man tar betaling for den fine jobben man har gjort. Det er greit nok at det er freeware, men å legge det fram på en fin måte med masse arbeid bak er greit nok for å få penger for. Det tar lenger tid enn de fleste kan forestille seg med å samle såpass mye. Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 svindel... skriv at du kan finne det gratis på nettet da. Skriv at det er freeware du selger. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har hatt en del handler på QXL, og har aldri hatt noen problemer. Dog jeg mener de har blitt verre gjennom årene. Sidedesignen var best i starten. Følelsen er kjekk når man kjøper eller selger et brukt spill, såfremt spillet er av god kvalitet spillmessig. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) haha..hva sier reglene om å poste den fantastikse softwaren her da? har et par linker til div. programmer som dette.. Den import guiden er forrestn også bare tull, om man skal importere noe er det flere store sider man kan gjøre dette gjennom...Å regner med at de er mye tryggere enn en liste noen har kokt sammen.. Og forrestn..Var et fantastik design du har laget til auksjonene dine..come on.. -morten Endret 7. desember 2006 av sKRud Lenke til kommentar
G-G Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Her er siste oppdatering på mail med QXL klanen :!: Nesten litt morro!! Hei Dine kostnader vil ikke bli refundert og ditt utestående beløp må betales. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Anja ----- Original Message ----- From: ggracing To: "QXL.no" [email protected]; CC: Sent: 12/6/2006 12:31:24 PM Subject: Tvister / Oppgjør: Spørsmål fra "ggracing" Medlemsnr : - Not logged in - Brukernavn : ggracing E-post : Gjenstandsnr: Tema: Tvister / Oppgjør Henvendelse: ---------------- KLAGE PÅ REGNING TIL: QXL Auksjon Norge A/S Gjelder: faktura NO0609000000000542559 faktura NO0609000000000372046 Jeg har ikke tenkt til å betale for noe jeg ikke har valgt. Noe jeg har påpekt tidligere mailer. Dere kan bare sende dette til forliksrådet med en gang. Så tvisten blir oppgjort fortest mulig. Ser også att dere har lagt på purring etter jeg klaget sist, noe som er mot loven. Men dette er dere nok klar over. Og i tillegg truer med inkasso etter klage. Glenn Grytnes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 QXL er så full av bugs og feil som det går an. Eks når man skal legge opp flere auksjoner etter hverandre, må man plutselig logge inn på nytt, eller man må skrive inn ting flere ganger fordi man får beskjed om "ikke utfylt" etc. Og de provisjonene er digre som faen i en høystakk! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 QXL er så full av bugs og feil som det går an. Eks når man skal legge opp flere auksjoner etter hverandre, må man plutselig logge inn på nytt, eller man må skrive inn ting flere ganger fordi man får beskjed om "ikke utfylt" etc. Og de provisjonene er digre som faen i en høystakk! 7457453[/snapback] ehm, fikk provisjon på ca 30 kr av noe som kostet 850 kr, syntes det var nokså lite. Selv beregner jeg at varen må ha et tillegg på ca 10% hver gang jeg selger. Dette for å dekke inn kostnadene mine. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Grunnen til at selgere som CornerShop ikke blir utestengt er at dem har en fin avtale med Qxl.. Begge tjener godt på å svindle..Det skulle ikke forundre meg om Qxl og Cornershop er samme greia. Noen inne i Qxl systemet som driver det... Uansett, skriv til qxl at du har all verdens tid, og du kan vel nevne at ingenting kan gå til inkasso om det er tvist.. Som du nevner er forliksrådet rette instans. Noen inne i Qxl systemet burde sagt at dette bør vi ta på vår kappe, ingenting godt kommer ut av det for vår del.. Men det er vel bare seriøse firmaer som gjør slikt og de som ønsker et godt og langt forhold til sine kunder.. En av mine favorittsysler er faktisk å kjøre saker helt til forliksrådet, der dømmer de 9 av 10 ganger i kundens favør, vell og merke om det er en reell tvist.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå