RogueAlien Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Noen som har et tips om en rimelig sonefri dvd-spiller ute til salgs? Tenkte på noe under 1000 kr. Jeg vet det er en del spillere som kan låses opp til å ta sone 1 for eksempel. Og det er en slik jeg vil ha tak i. Det må jo være noen der ute som har kjøpt en slik dvd-spiller og har erfaringer de kan komme med? Takker på forhånd.. Endret 23. november 2006 av RougeAlien Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nå er det vel slik at det ikke er tillatt å selge sonefrie spillere eller filmer for den saks skyld i Norge... Aner likevel at øvrigheta driter langt i det forbudet. Mener å ha sett mange reklamer for såkalt sonefrie dvd spillere. Men jeg har ikke leta etter dvd-spiller på lenge da. Mange av sone 2 spillerne lar seg låse opp til sonefri, dvs. du kan spille av alle sonene. Dette gjøres ved hjelp av fjernkontrollen. Lett søk på google does the trick. Det funka for meg i hvertfall og jeg har ikke akkurat en veldig promotert og kjent dvd-spiller... Men det er jo bare å spørre der de selger dvd-spillere... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Selger billige sonefri dvdspillere over alt. Europris, Elkjip etc. Tilogmed brio har sonefri dvdspiller til under 500kr Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kjøpte selv en dvd-spiller på clas ohlson. Den kostet latterlig lite, kan gjøres sonefri med enkle grep og fungerer utmerket. Ingenting galt med spilleren, selv om jeg har en følelse av at den neppe varer i 20 år, for å si det slik. Men det er heller ikke noe poeng for meg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hehe, men om 20års tid tviler jeg sterkt på at man trenger en god gammel dvdspiller Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Ok takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå