Holmez Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Når jeg laster ned med bittorrent så blir linja mi så sinsykt treig. Dette hadde vært forstålig om jeg hadde flere 100 kb/sec i hastighet, men det er ikke tilfelle. jeg får som regel til sammen 60kb/sec på torrentene. hastigheten er på grunn av kvaliteteten på torrentene. ca d samme i opplastingshatighet. men sjønner fortsatt ikke hvorfor det går treigt når jeg har 19,5 mbit linje :-S Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du må strupe ut-hastigheten (UL) Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 blir surfe hastigheten osv.. påvirket så kraftig av ut hastigheten selv om jeg har 19,5 mbit inn og ca 0,8 inn? Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 blir surfe hastigheten osv.. påvirket så kraftig av ut hastigheten selv om jeg har 19,5 mbit inn og ca 0,8 inn? 7347439[/snapback] Nedlasting krever en viss båndbredde ut. Dersom all upload blir spist opp av bt vil nedlasting bli veldig strupet. Sett upload til 80% eller deromkring så burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
jOOONAS Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Når jeg laster ned med bittorrent så blir linja mi så sinsykt treig.Dette hadde vært forstålig om jeg hadde flere 100 kb/sec i hastighet, men det er ikke tilfelle. jeg får som regel til sammen 60kb/sec på torrentene. hastigheten er på grunn av kvaliteteten på torrentene. ca d samme i opplastingshatighet. men sjønner fortsatt ikke hvorfor det går treigt når jeg har 19,5 mbit linje :-S 7347306[/snapback] det kan være noe med innstillingene i programmet også, jeg har hatt erfaringer med diverse torrent program at du kan stille "hastigheten" eller "prioriteringen". Men så kommer det også ann på hvor mange som laster ned fra torrenten og hvor mange som deler. Men blir hele linja di treigere eller er det bare nedlastingene som er treige? Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 hele linja blir treigere. surfing på nett. mne cappa ut hastigheten til azerus så d funka litt Lenke til kommentar
Calc Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Dersom alle 'capper' ut-hastigheten...ja, dere vet hvordan ting fungerer..Man må gi for å få Lenke til kommentar
doofus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Når jeg laster ned med bittorrent så blir linja mi så sinsykt treig.Dette hadde vært forstålig om jeg hadde flere 100 kb/sec i hastighet, men det er ikke tilfelle. jeg får som regel til sammen 60kb/sec på torrentene. hastigheten er på grunn av kvaliteteten på torrentene. ca d samme i opplastingshatighet. men sjønner fortsatt ikke hvorfor det går treigt når jeg har 19,5 mbit linje :-S 7347306[/snapback] Hvilken leverandør har du? Kjent at noen struper på diverse fildeler protokoller/porter. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg får struping på all internett-trafikk når jeg bruker BT. Litt mindre når jeg struper på utlinja, men ikke nevneverdig. Bruker å strupe til ca 80% av maks på utlinja, men det gjør liksom ikke forskjell i det hele tatt. Det meste går i sirup. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har hatt endel trøbbel selv med dette med NGT sin ADSL2+-linje (20000/1200) og bruk av uTorrent som klient. Har pleid å begrense ut til 100kb/s og inn til 1mb/s som hjelper ganske mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå