Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bittorrent = treg internett :-S

Anbefalte innlegg

Når jeg laster ned med bittorrent så blir linja mi så sinsykt treig.

Dette hadde vært forstålig om jeg hadde flere 100 kb/sec i hastighet, men det er ikke tilfelle.

jeg får som regel til sammen 60kb/sec på torrentene. hastigheten er på grunn av kvaliteteten på torrentene. ca d samme i opplastingshatighet.

men sjønner fortsatt ikke hvorfor det går treigt når jeg har 19,5 mbit linje :-S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir surfe hastigheten osv.. påvirket så kraftig av ut hastigheten selv om jeg har 19,5 mbit inn og ca 0,8 inn?

7347439[/snapback]

Nedlasting krever en viss båndbredde ut. Dersom all upload blir spist opp av bt vil nedlasting bli veldig strupet. Sett upload til 80% eller deromkring så burde det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Dette hadde vært forstålig om jeg hadde flere 100 kb/sec i hastighet, men det er ikke tilfelle.

jeg får som regel til sammen 60kb/sec på torrentene. hastigheten er på grunn av kvaliteteten på torrentene. ca d samme i opplastingshatighet.

men sjønner fortsatt ikke hvorfor det går treigt når jeg har 19,5 mbit linje :-S

7347306[/snapback]

det kan være noe med innstillingene i programmet også, jeg har hatt erfaringer med diverse torrent program at du kan stille "hastigheten" eller "prioriteringen". Men så kommer det også ann på hvor mange som laster ned fra torrenten og hvor mange som deler.

Men blir hele linja di treigere eller er det bare nedlastingene som er treige?

Lenke til kommentar

7347306[/snapback]

Hvilken leverandør har du? Kjent at noen struper på diverse fildeler protokoller/porter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...