Kiman™ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Driver å mekker en side ved hjelp av Dreamweaver 8. Problemet er at når jeg setter høyde f.eks 100pix i tablerow (<tr height=100>) så funker det ikke i IE, IE støtter rett og slett ikke den koden. Hvordan kan jeg da gjøre det? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 CSS mann! Dessuten skal ikke tabeller brukes til layout, noe jeg fikk inntrykk av at du gjør her. Skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Spør du meg er det unødvendig å ta hensyn til folk som bruker IE Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Spør du meg er det unødvendig å ta hensyn til folk som bruker IE 7357839[/snapback] Dette er en unødvendig kommentar. Majoriteten av internettbrukerne bruker fortsatt IE, og om man ikke vil at disse brukerne skal snu i døra, bør siden vises OK i alle nettlesere. Det skal dessuten ikke mye ekstra arbeid til. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 CSS mann! Dessuten skal ikke tabeller brukes til layout, noe jeg fikk inntrykk av at du gjør her. Skyt meg hvis jeg tar feil. 7348291[/snapback] Kan ikke CSS, har nettopp begynt med å lære det;) Gi meg gjerne noen tips, eller linker til bra CSS-guider! Trenger ikke skyte deg, for jeg bygger hele siden med tabeller, men trodde det var ganske vanlig innen webdesign?? Og du, Klekkus, vet at IE ikke alltid er den mest geniale nettleseren på markedet, men majoriteten bruker IE, og da er det en fordel om siden min vises riktig i IE BTW: Nettopp begynt på Medier og Kommunikasjon VG1 (første året på videregående), så webdesign er ganske nytt for meg:p Bortsett fra denne siden laget i FrontPage 2002 da: Manchester United World. Men kan vel trygt si at FrontPage ikke akkurat er mester på å kode riktig;) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det ikke heller <td>-taggene som skal ha height? Prøv det isteden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå