Gå til innhold

Snack Chips - Smaker av kvalitet.

Anbefalte innlegg

KIMs%20G%20copy.jpg

Denne gamle underdogen av en potetgull må prøves. Koster bare 15 kroner, og smaker fortreffelig. Diskuter gastromatiske opplevelser her. Utforsk din uhemmede kjødelige lyst gjennom denne opplevelsesrike hendelse av et potetgull. Dette er altså chips i verdensklasse!

Løp og kjøp! Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Joda, ganske god den altså, blir litt fort lei, noko som for øvrig er positivt sidan eg har ein tendens til å ete litt for masse når eg først er i gang.

Den slår likevel ikkje kongen av chips, Sørlandschips med spansk paprika og persille. :love:

Lenke til kommentar
Jeg har sett det i hyllene, men aldri prøvd ut for en eller annen grunn. Jeg er ingen stor chipsspiser, så jeg holder meg til det trygge. Kanskje jeg skal være litt "wild" i dag...?

7671226[/snapback]

Kjør på, absolutt verdt ein prøvesmaking.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ser ikke god ut. Chips skal være skivet potet fritert i noe olje, ikke noe sånt tull som det der.

7360995[/snapback]

Enig med deg. Chips er noe helt enkelt naturlig, og designchips suger som Pringle :yucky:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Pringles har eg aldri hatt sansen for. Korleis chipsen ser ut betyr lite for min del, smaken betyr alt.

7675296[/snapback]

Mulig at smaken er uovertruffen...har ikke smakt på saken selv, men ikke undervurdere utseendet fordi øynene er 75% av helhetsopplevelsen ved "smaken". :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tenkte å sjekke ut "vidunderet", men etter og ha lest på pakken at svineriet inneholdt bare fake la jeg den lille ubetydelige, overprisede posen fra meg og gikk for ekte potetgull. Svineriet inneholder ikke et gram med ekte potet, let us kill Kim, forget about Bill :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...