Landeplagen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Denne gamle underdogen av en potetgull må prøves. Koster bare 15 kroner, og smaker fortreffelig. Diskuter gastromatiske opplevelser her. Utforsk din uhemmede kjødelige lyst gjennom denne opplevelsesrike hendelse av et potetgull. Dette er altså chips i verdensklasse! Løp og kjøp! Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Skulle ikke vært lov å poste slike tråder så sent på kvelden, når alle butikker i nærheten er stengt! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Da har du noe godt å glede deg til i morgen. Kan forresten legge til at her selger de posene med den gamle designen. Den er bedre. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Da har du noe godt å glede deg til i morgen. Kan forresten legge til at her selger de posene med den gamle designen. Den er bedre. 7347240[/snapback] Mener å huske at chipsen var enda bedre like etter lanseringen på 90-tallet. Da var ikke Kims like sparsomme på krydderet. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Snack chips er bra, ja. Synd at det er så lite i posen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Snack chips er bra, ja. Synd at det er så lite i posen. 7349284[/snapback] Ja, men tenk på kvaliteten og spenningen! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ser ikke god ut. Chips skal være skivet potet fritert i noe olje, ikke noe sånt tull som det der. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Snack er profesjonelt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den potetgullet (hvis man kan kalle det) smaker himmelsk! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ser ikke god ut. Chips skal være skivet potet fritert i noe olje, ikke noe sånt tull som det der. 7360995[/snapback] Kom deg til helvete bort, ditt utyske! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Joda, ganske god den altså, blir litt fort lei, noko som for øvrig er positivt sidan eg har ein tendens til å ete litt for masse når eg først er i gang. Den slår likevel ikkje kongen av chips, Sørlandschips med spansk paprika og persille. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har sett det i hyllene, men aldri prøvd ut for en eller annen grunn. Jeg er ingen stor chipsspiser, så jeg holder meg til det trygge. Kanskje jeg skal være litt "wild" i dag...? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har sett det i hyllene, men aldri prøvd ut for en eller annen grunn. Jeg er ingen stor chipsspiser, så jeg holder meg til det trygge. Kanskje jeg skal være litt "wild" i dag...? 7671226[/snapback] Kjør på, absolutt verdt ein prøvesmaking. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ser ikke god ut. Chips skal være skivet potet fritert i noe olje, ikke noe sånt tull som det der. 7360995[/snapback] Enig med deg. Chips er noe helt enkelt naturlig, og designchips suger som Pringle Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Pringles har eg aldri hatt sansen for. Korleis chipsen ser ut betyr lite for min del, smaken betyr alt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Pringles har eg aldri hatt sansen for. Korleis chipsen ser ut betyr lite for min del, smaken betyr alt. 7675296[/snapback] Mulig at smaken er uovertruffen...har ikke smakt på saken selv, men ikke undervurdere utseendet fordi øynene er 75% av helhetsopplevelsen ved "smaken". Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 åhåh! Denne er desidert favoritten! Kongen på haugen, ect! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det er ikke sikkert mange hadde likt det like godt om det ble gitt ut i f.eks 300 grams poser. Men jeg må si at dette er noe helt spesielt ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Tenkte å sjekke ut "vidunderet", men etter og ha lest på pakken at svineriet inneholdt bare fake la jeg den lille ubetydelige, overprisede posen fra meg og gikk for ekte potetgull. Svineriet inneholder ikke et gram med ekte potet, let us kill Kim, forget about Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå