badassmf Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 ok, se her Navn/Firma: TOPLINE AS Organisasjonsnummer: 983 270 387 Forretningsadresse: Torvet 1 2000 LILLESTRØM Kommune: SKEDSMO Organisasjonsform: Aksjeselskap Styre: Styrets leder: Svein Rustad, Strømsborg 20, 2005 RÆLINGEN Varamedlem: Anders Vetle Olsen Foretaksregisteret 18.09.2001 Anders Vetle Olsen http://bors.nettavisen.no/index.php?go=obnews&nid=14892 ok inntekt på karen da Skatten Det er også grunner til at Ivar Botn ikke så lett kan registrere ett firma på seg. Lav intekt forresten Skatten Finner ikke direkte bevis ovenfor Ivar, men så er det endel saker som er untatt offentlighet, eller opplysning kun mot oppmøte. Svein Rustad tror jeg ikke man finner svindel hos, han prøver vel bare å hjelpe familien... Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 vel, bør jo gå greit å bestille derifra så lenge man ikke betaler i forskudd da... Man kan lure om han står på Lillestrøm Torv i en "slækken" mobil frukt bod å "pusher" data-deler.. hehe... *måker fram bilen sin å drar ned for å se...* Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 du er heldig hvis du finner butikken åpen..... ring først du.. husk *31* først da :smile: (vises som hemmelig nr) Lenke til kommentar
peach Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg bestilte et skjermkort der desember 2001. Det var defekt og jeg sendte det tilbake. Har ikke fått vite noenting mer etter dette. Jeg skulle vist få pengene tilbake, men de har jeg ikke sett noe til. Svarer ikke telefonen, (de har gjort det en sjelden gang, men da sa de at de skulle ringe opp igjen.. Jah!) og skriver ikke tilbake på mail. Vil på det sterkeste fraråde folk å handle her! Lenke til kommentar
peach Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Vurderer forresten å kontakte noe sånn forbruker-greier. Hvordan går jeg frem da? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 12:32, skrev peach:Jeg bestilte et skjermkort der desember 2001. Var kansje ikke _helt_ alene om det :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 12:34, skrev peach:Vurderer forresten å kontakte noe sånn forbruker-greier. Hvordan går jeg frem da? Ringer forbrukerrådet og spør hva du skal gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå