f00b Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei, Jeg bruker en router med trådløst, og innebygget ADSL-Modem (Linksys WAG54G). Jeg har nå tenkt til å sette denne enheten i bridge, for så å sette en brannmur bak. Det å sette linksys-boksen i bridge er en grei sak, det eneste problemet jeg enser er hvordan det trådløse vil fungere når router/modem står i bridge? Jeg har laget en tegning på hvordan det ser ut: Tegning av nettverk Noen som har noen formeninger om dette? Vil det gå? Alternativer? Takk Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Burde gå det. Men, er ikke den innebygde brannmuren bra nokk? Lenke til kommentar
f00b Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Burde gå det. Men, er ikke den innebygde brannmuren bra nokk? 7346742[/snapback] Niks, den innebygde brannmuren i linksysen er ikke bra nok. Men hvordan mener du det vil gå for de som kobler til trådløst, ettersom modem står i bridge? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan ikke helt skjønne at det skulle virke. Ruter-funksjonaliteten forsvinner jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå