Villanden Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 I og med at styringen er drit fet, er det skikkeig artigå kjøre free roam i Carbon! Synes den ble litt for kjedelig i MW, for der styrte du liksom ikke bilen ordentlig på en måte.. så du måtte ha motstandere å sloss med, som i løpene for at det skulle bli gøy. Synes det er artigere å kjøre free roam i Carbon og i underground 2, enn i MW. Men alt jeg sier er så klart mine meninger. Har ikke giddi å spille Carbon mer enn, 50% foreløpig, venter på rattet mitt.. -sparks-: Liker å ikke ha halvmeter lange linjer jeg.. 7535212[/snapback] Wow. For et ratt du går til innkjøp av mann. Skulle ønske jeg hadde råd til en slik Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Most Wanted er votter og vinter bedre en Carbon, fant ut etter 30 minutter at Carbon bare er søppel og fikk heller mye mer lyst til å spille MW (bare så jævla synd at jeg har lånt det bort ). Det eneste som jeg ville ha hatt med i MW fra Carbon er drift delen eller så er det ikke mye å rope hurra for... Kommer nok aldri til å gidde å fullføre Carbon, tar heller en runde til i MW... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Den første NFS spillet prøvde jeg bare en gang, avinstallerte etterpå, men derimot NFS 2 SE og 4 High stages eller road callenge er blant de beste NFS spillene jeg har prøvd, porsche va midt på treet, men etterpå gikk det nedover... 7535337[/snapback] Var det for realistisk? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 kjøpe g25 til carbon? LOL! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 det beste, og eneste som jeg likte med carbon var canyon løpa. driftinga var også brukbar når man fikk litt kontroll over det. most wanted har den beste storymodusen, beste banene og beste bilene. dama var penest også. underground 2 har den beste modde databasen. ergo, mopst wanted er øverst på lista mi kjøre messig sett, stylig så er U2 best. hot pursuit 2 er bedre enn carbon. porsche er (og kommer nok også til å være) best. nfs 3 og 4 (hot pursuit, road challene, high stakes) er nesten like bra. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Syns NFS serien er bra jeg. Syns egentlig NFSU 2 bar best. Men har lyst til å teste carbon og ^^ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 På Carbon demoen jeg prøvde gikk det å lage bilene høyere og lavere. Hvordan fungerer dett? Kan du lage en bil i SUV høyde? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Husker faktisk at du kunne style bilene litt på road challenge. Etterhvert som du oppgraderte bilen din fikk du nye felger, spoilere etc. som ble satt på bilene uten at du gjorde det selv da så klart. Litt morsomt å tenke tilbake på det og at det da var rått. Egentlig er det jo det da, til et så gammelt spill å være. Endret 19. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 NFS-serien bare taper seg med hver utgivelse de gir ut. Nå har de nådd bunnen forhåpentligvis. Venter fortsatt på Ferrari Unleashed. Porsche Unleashed er den soleklare favoritten med 3 og 4'ern etterpå. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) se her: selv på dette ur NFS spillet, High Stakes, kan du kræsje og ødelegge bilene, kan du det på Carbon? hæ?hæ? Et mimrebilde til fra spillet, slike biler skulle vært med i Carbon. Endret 19. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 kjøpe g25 til carbon? LOL! 7538039[/snapback] Carbon har faktisk spesialstøtte for gir! Egne instillinger for reverse, 1. gir, 2. gir osv. Så skjønner ikke helt hva du lo av.. Kjøpte det selvfølgelig ikke bare for å kjøre Carbon med det! Finnes da flere bilspill her i verden enn det.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hp2 hadde jo også støtte for individuelle gir, det var ikke noe mer egnet for ratt for det. og forbered deg på at vanskelighetsgraden kommer til å bli skrudd en god del oppover, og du vil vær sjanseløs i online. med det sagt, rattet ditt er elsk.(bare ikke i de siste 2 nfs spillene) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 MW har jo ikke drifting, som er den desidert artigste delen av carbon. Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 NFS-serien bare taper seg med hver utgivelse de gir ut. Nå har de nådd bunnen forhåpentligvis. Venter fortsatt på Ferrari Unleashed. Porsche Unleashed er den soleklare favoritten med 3 og 4'ern etterpå. 7538242[/snapback] Som jeg skulle sagt det selv, porsche unleashed er uten tvil det beste spillet i denne serien, men desverre så selger arcade stilen bedre til unga, så da gikk de over til å lage det i stedet for litt realisme. Av de to som er nevnt i topic her, er det most wanted som uten tvil er best, drift er gøy i 10min ja, men er uansett ikke det du orker å drive med i flere uker. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Den første NFS spillet prøvde jeg bare en gang, avinstallerte etterpå, men derimot NFS 2 SE og 4 High stages eller road callenge er blant de beste NFS spillene jeg har prøvd, porsche va midt på treet, men etterpå gikk det nedover... 7535337[/snapback] Var det for realistisk? 7537850[/snapback] hvis du mente første NFS spillet, så va ikke kontrollen så bra å kjøre med og grafikken va dårlig, NFS Porsche U, va grei spill det, men jeg er ikke noe Porsche-fan men hadde det vært NFS ferrari U lr BMW U, hadde e sikkert likt spillet bedre Endret 20. desember 2006 av killerboy85 Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hvis du mente første NFS spillet, så va ikke kontrollen så bra å kjøre med og grafikken va dårlig 7540361[/snapback] Kontrollen var kanskje slik fordi det var det einaste av NFS-spelene som forsøkte å vera realistisk. Dei samarbeide med det amerikanske bilbladet Road & Track for å få dette til. Kva forventer ein egentleg av grafikk fra eit spel som første gong kom ut i 1994? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hvis du mente første NFS spillet, så va ikke kontrollen så bra å kjøre med og grafikken va dårlig 7540361[/snapback] Kontrollen var kanskje slik fordi det var det einaste av NFS-spelene som forsøkte å vera realistisk. Dei samarbeide med det amerikanske bilbladet Road & Track for å få dette til. Kva forventer ein egentleg av grafikk fra eit spel som første gong kom ut i 1994? 7540815[/snapback] Ok, men likte best NFS 2 SE, da den kom ut, joda, grafikken var kanskje litt forsjell fra 94 til 2 SE kom ut, men likevel. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Takk for mange svar ^^ Hvordan fungerer det med å komme til nye byer osv..? Er det sånn som på MW? På Underground 2 var det noen race du kjørte på bane er det sånn her også? Nå tenker jeg ikke på drift, men på sånne Cirquit race eller noe sånt... Noen som vet? Hadde vært fint Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 carbon har canyon races, ikke baneløp. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Ja, jeg vet jo det, men i U2 var det av en eller annen grunn med bane løp :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå