LucarioX Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei Har hørt at NFS Carbon er veldig likt Most Wanted, men aldri skjønt helt hvorfor så jeg tenkte at jeg kunne spørre her. Er det virkelig sånn at Most Wanted er et større spill enn carbon? Er det store kjøre områder på Carbon? Eller er Most Wanted bedre? Vurderer dette spillet til Wii så jeg lurer litt Håper noen kan svare og forklare litt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 jeg synes Most Wanted definitivt er bedre enn carbon. Karrieremodusen er lengre i most wanted enn i carbon. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Most Wanted er mye bedre enn Carbon synes jeg. Carbon suger hardt imo! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Saken er at begge er drittspill Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Saken er at begge er drittspill 7346575[/snapback] selvfølgelig, skal du ha de ordentlig spillene så må du tilbake til Porsche og hot pursuit og de spilla der. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg også syns most wanted er ett bedre spill enn carbon.det er vel flere grunner til det men den største er vel at det bare er mørkekjøring i carbon.og det sux. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Most Wanted > Carbon anytime. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Most Wanted > Carbon anytime. 7346671[/snapback] og NFS2>NFS3:HP>NFS4:RC>NFS:PU>NFSU>NFS:HP2>NFSU2>NFS:MW>NFS:C anytime. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Most Wanted > Carbon anytime. 7346671[/snapback] og NFS2>NFS3:HP>NFS4:RC>NFS:PU>NFSU>NFS:HP2>NFSU2>NFS:MW>NFS:C anytime. 7347105[/snapback] personlig: NFS:PU>NFS3>NFS4>NFS2>NFS:HP2>NFS:MW>NFS1>NFSU2>NFSU>NFSC Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Hva med utforsking i Carbon? Kjører du rudt i et stort område? Kan du kjøre fritt rundt? Er det noen spendende steder? Håper på svar Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 du har mulighet til å kjøre rundt fritt ja, men må innrømme at jeg aldri gadd å gjøre det. ingenting å gjøre på og det er my raskere å bare hoppe direkte til neste løp. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Ok, men er det stort? Kjører du fritt i byen eller fjellene eller begge deler? Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Saken er at begge er drittspill 7346575[/snapback] Smak og behag.. Kanskje ikke du liker det, men.. Selv forstår jeg meg ikke på folk som synes det er bedre med sånne kjedelige bane spill hvor du bare kjører rundt og rundt og rundt... Synes det er mye morsomere å snike seg rundt i trafikken og åle seg gjennom mer enn bare autojern og grassmatter.. Men det er jo som sakt smak og behag. selvfølgelig, skal du ha de ordentlig spilleneså må du tilbake til Porsche og hot pursuit og de spilla der. 7346595[/snapback] Prøv de spillene nå, og du vil antagelig ikke si det samme.. Husker jeg syntes Underground 1 var genialt bra.. Prøvde det igjen i sommer, og det var gørkjedelig.. dårlig gameplay, grafikk og alt i forhold til most wanted. Mange synes kanskje det ikke er så stor forskjeld på mw og carbon når de prøver dette nye nfs spillet, men selv har jeg prøvd å gå tilbake til mostr wanted igjen, og det var mildt sagt KJIPT! I de tidligere spillene var bilene en fjær som fløy mellom vegger og autoværn, og du kjørte på luftputer... I Carbon veier faktisk bilen noe, og du får følelesen av å faktisk kjøre på gummi, og du har kontroll på bilen. Ting går ikke like mye på flaks. Det er jo det som er morro med å kjøre.. det å STYRE. Driften har endelig kommet tilbake. Vanskelig i starten, men når du har blitt vant til styringen og får det til, er den fantastisk morsom i forhold til det limet du kjørte i på underground spillene. Men alt er ikke like bra.. Selv mener jeg at Most Wanted er lenger enn Carbon, mye fordi politiet var en del av spillet, med disse mile stonene. Mulig det var et par flere race også, uten at jeg har tellt. Spillet oppleves som veldig kort.. ALT for kort.. Det dobbelte burde vært minstekrav! Byen er ikke veldig stor. Går veldig raskt å kjøre fra den ene siden til den andre, men den er nok ikke stort mindre enn mw. Du har jo også denne geniale autosculp stylingen, hvor du kan bestemme store deler av designet på bildelene. Du velger et utgangspunkt, og stiller inn størrelsen på luftinntak og detaljer, samt hvor langt ned fangere og skjørt skal gå, og bredden på hjul og spoilere osv. Denne gangen er det både også enkeltstyling og bodykit, i tillegg til denne nye autoskultpen. Bra! I undergrundspillene var det enkelt deler, og i mw kun bodykits. Politiet kan bli litt vel inpåslitene, særlig når det ikke er en del av spillet på samme måte som i most wanted. I Carbon har du også Crews, eller hjelpere/kamerater du ansetter for å hjelpe deg. Crews medlemmene deltar i noen av racene, og lagger seg foran deg om du gir beskjed om det, for at du skal kunne benytte deg av luftdraget for høyere fart. Genialt på speedtrap! Men mange synes også disse er i veien. Blandt dem meg, men det var egentlig mest i starten, noe bedre utover i spillet synes jeg. Men de ER i veien i blandt rundt svingene.. Men så kan du bare sparke dem om du ikke vil ha dem. Sånn ellers gir de deg også forskjellige fordeler. Som å gi deg nye stylingdeler etter løpene, ekstra penger når du vinner, mer nitro, rabatt på nye deler eller sånn at du ikke blir hottere/mer etterlyst hos politiet etter et løp. Hva som er best er opptil hver enkelt og bedømme. Les spilltesten min her: http://xbox-norge.net/News/article/sid=153.html Mvh. Administrator - Xbox-Norge.net Endret 10. desember 2006 av Danieluh Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Prøv de spillene nå, og du vil antagelig ikke si det samme..Husker jeg syntes Underground 1 var genialt bra.. Prøvde det igjen i sommer, og det var gørkjedelig.. dårlig gameplay, grafikk og alt i forhold til most wanted. 7471073[/snapback] eh, jo, prøvde det senest for to uker siden. Synes porsche er bedre, måten bilene oppfører seg på synes jeg er bedre samt føles mer riktig enn Carbon. Selvfølgelig er det en liten nedtur med tanke på grafikk osv. men med tanke på at det tross alt er noen år gammelt vil jeg si at det er bra. Tror det hadde blitt en større suksess hvis de hadde gitt ut en rekonstruert versjon av porsche. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Alle før underground serien osv. er best:P Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 NFS MW: +Åpen og stor by +Mange løp og ellers langt spill +Mange gode sanger en av grunnene til at jeg digger NFSU serien! +Banene er varierende +Speedtrap og drag +Fartsfølelsen er til stedet +Hver bil kan oppgraderes til max +Razor (bossen) er jo dritkul +politiet er veldig aggresive og utfordrende når heat levelen når 5 -uansett om du leder med 20 sec bulker bilen bitte litt i autovernet så er motstanderne rett forbi deg (nesten). NFS Carbon: +Åpen og stor by litt mindre enn NFSMW eller hur? +Pengene strømmer inn veldig fort så du kan kjøpe nyere biler -De 2 siste boss racene kan være a pain in the ass -Kun 9 eller 11 sanger? dårlig utvalg -Veldig kort spill -Pengene du får brukes veldig fort opp egentlig -Bilene kan ikke oppgraderes til max, kan hende at du kjøper en ny bil men den ikke yter det du trodde den skulle ha gjort, og da sliter du. -Ble ikke busta en eneste gang av politiet -Drag er vekke noe jeg savner veldig mye i spillet. -Du føler at dette er baner du har spilt i tidligere NFSU spill, veldig dèjavu Jeg synes at NFSMW knuser Carbon til de grader. Carbon er i følge min mening en veldig nedstrippa versjon og en til de grader kjip utgave av NFSU2 som egentlig er det beste i hele NFSU serien. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skjønner ikke at de ikke kan bli ferdig med Underground/Fast and The Furious greiene sine jeg. Kanskje de ikke får tid til å prøve noe annet med de påkrevde årlige utgivelsene? NFS tok et skritt i riktig retning med MW (litt tilbake til HP taktene). Med Carbon er de tilbake til det kjedelige Underground konseptet. Og atpåtil er grafikken styggere. Nattkjøring har sålangt aldri kunnet hamle opp med sollys og kontrastene som følger med, grafisk sett. Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skjønner ikke at de ikke kan bli ferdig med Underground/Fast and The Furious greiene sine jeg. 7481612[/snapback] Fordi det er genialt spill!! Mye morsommere enn å kjøre rundt og rundt mellom vegger av jærn! også er det fordi mange kjøper det! Så lenge folk kjøper spillet, lager de spillet. Lurer på hva som tar over hvis de finner på noe nytt en gang i tiden.. En erstatter som ikke er bane spill.. Hva skulle det gått ut på? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skjønner ikke at de ikke kan bli ferdig med Underground/Fast and The Furious greiene sine jeg. 7481612[/snapback] Fordi det er genialt spill!! Mye morsommere enn å kjøre rundt og rundt mellom vegger av jærn! også er det fordi mange kjøper det! Så lenge folk kjøper spillet, lager de spillet. Lurer på hva som tar over hvis de finner på noe nytt en gang i tiden.. En erstatter som ikke er bane spill.. Hva skulle det gått ut på? 7486018[/snapback] Hva med en erstatter som faktisk er realistisk! Det tror jeg hadde solgt mye, et spill som går ut på det samme bare at det er realistisk hadde jeg likt mye bedre! Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 De er jo godt på vei der da.. i carbon. Som jeg skrev over, at man ikke lenger kjører på luftpuer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå