Dr.Me Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvordan skifter man ringetone på N90? Har lyst på mp3 istede for den "stygge" nokia låten. Jeg har lastet inn musikk på tlfen, prøvd å velge den, så sette den som valgt ringetone på alle profiler. Siden det ikke gikk, prøvde jeg å fikse det ved å gå inn på profilene en etter en og skifte. Ingenting gikk Problemet er at vis jeg velger en lyd som ikke er mp3, men som var der fra før - (eks: Beep) - så virker det Syns jeg har prøvd det meste, vennene mine har prøvd det meste. Gir opp snart. Er det noen som kan hjelpe meg?? Blir flau hver gang noen ringer Lenke til kommentar
scoom Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 er ikkje noke kjekt problem dette her, har vore borti dette før, men sjølv så har eg ikkje n90. Eg har n80, mulig det kan ha vore same problem der, men der lasta eg inn filene via "Nokia PC Suite" og dei fungere. i følge; GSMarena så skulle denne støtte acc-formatet. Noko eg vil tippe er meir idielt å konvertere mp3-filer til, ettersom du vil bruke det som ringetone, for meine høgtalaren passar betre til det formatet enn mp3. Elles kan du jo, men ein smule tolmod, setje deg ned å gi alle dei som ringe deg ofte ein eigen ringetone, så slipper du den fæle tonen håper dette kan hjelpe deg litt, elles veit eg ikkje kva som kan vere problemet Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 er ikkje noke kjekt problem dette her, har vore borti dette før, men sjølv så har eg ikkje n90. Eg har n80, mulig det kan ha vore same problem der, men der lasta eg inn filene via "Nokia PC Suite" og dei fungere. i følge; GSMarena så skulle denne støtte acc-formatet. Noko eg vil tippe er meir idielt å konvertere mp3-filer til, ettersom du vil bruke det som ringetone, for meine høgtalaren passar betre til det formatet enn mp3. Elles kan du jo, men ein smule tolmod, setje deg ned å gi alle dei som ringe deg ofte ein eigen ringetone, så slipper du den fæle tonen håper dette kan hjelpe deg litt, elles veit eg ikkje kva som kan vere problemet 7353971[/snapback] Har gjort om til aac Virker ikke da heller Men fant ut at hvis jeg bruker handsfree så virker lyden. Vis jeg ikke har koblet handsfree til tlfen så kommer den "vanlige" lyden, men putter jeg i handsfree så kommer mp3 / aac sangen Får prøve og legge til en egen tone til alle som du sa Det blir en lang dag Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Prøvd å oppdatere til nyeste FW? N70 hadde jo et lignende problem i første FW versjon, men det ble raskt fikset. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Prøvd å oppdatere til nyeste FW? N70 hadde jo et lignende problem i første FW versjon, men det ble raskt fikset. 7358073[/snapback] Tror jeg har den nyeste V 3.0545.5.1 RM-42 Hvor får man eventuelt lastet ned nyere? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Prøvd å oppdatere til nyeste FW? N70 hadde jo et lignende problem i første FW versjon, men det ble raskt fikset. 7358073[/snapback] Tror jeg har den nyeste V 3.0545.5.1 RM-42 Hvor får man eventuelt lastet ned nyere? 7380470[/snapback] hmmm.. mulig du må oppgradere til ennå nyare. Viss denne sida er tilregneleg, så vil eg tru du bør ha v 5.0607.7.3 Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Prøvd å oppdatere til nyeste FW? N70 hadde jo et lignende problem i første FW versjon, men det ble raskt fikset. 7358073[/snapback] Tror jeg har den nyeste V 3.0545.5.1 RM-42 Hvor får man eventuelt lastet ned nyere? 7380470[/snapback] hmmm.. mulig du må oppgradere til ennå nyare. Viss denne sida er tilregneleg, så vil eg tru du bør ha v 5.0607.7.3 7380908[/snapback] Klarer ikke og laste den ned jeg Hjelp!! Lenke til kommentar
scoom Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Mulig eg tek feil no, men trur ikkje at du kan oppdatere n90 sjølv enno. Må nok levere den inn for at den skal bli oppdatert. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Mulig eg tek feil no, men trur ikkje at du kan oppdatere n90 sjølv enno. Må nok levere den inn for at den skal bli oppdatert. 7408581[/snapback] Hmm, okei. Noen som har hørt noe annet? Får stikke innom telehuset på vei hjem fra skolen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå