Holmez Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hello Alexander, Thank you for writing Xbox Customer Support. This e-mail acknowledges our receipt of your message to Xbox Customer Care. We appreciate you taking the time to write us with your concerns and value you as an Xbox customer. We deeply apologize for the inconvenience. But all cancellations, billing questions, repair inquiries, and account or subscription problems are being address through our phone support line. Email support do not have the capabilities to process your request. It is advised that you call the Xbox Customer Support number: United States and Canada 1-800-4MY-XBOX (1-800-469-9269). International direct dial to US: 425-635-7180 Our phone representatives will assist you 7 days a week from 9:00 AM – 12:00MN CST (Central Standard Time). Thank you for understanding Alexander. To expedite service, please provide Service Request Number 1024318412 when you call. Sincerely, Chris Xbox Customer Care Team Over ser dere svaret jeg fikk fra microsoft kudneservice når jeg ville avslutte xbox live gold aboneamnget mitt. fant ingen annen utvei enn å skrive mail til dem, siden det ikke gjikk ann å fjerne visa kortet mitt fra xbox live elelr si opp abonemanget. hvorfor skal det være så vanskelig at vi må ringe helt til amerika for å få det gjort? Prøver dem å gjøre det så tungvint at vi ikke gidder å gjøre det, slik at det fortsetter å tjene penger på oss? CST tid? hva blir klokkeslettet da inorge? Endret 23. november 2006 av Holmez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Prøver dem å gjøre det så tungvint at vi ikke gidder å gjøre det, slik at det fortsetter å tjene penger på oss? 7346330[/snapback] Selvsagt - vi snakker jo amerikanere.. Kjenner ikke til Xboxgreiene - men har de ingen norsk/europeisk support? Da bør de kunne adressere en stopp. Alternativt kan du be kortselskapet ditt om å nekte betalinger fremover. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg sa opp Xbox Live! da jeg hadde det på xbox 1 (på pappas VISA ) via telefon, og snakket med en norsk person.. Kan bare ikke huske nummeret , men jeg husker at jeg slet for å finne ut hvem jeg skulle kontakte og hvor jeg skulle ringe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå