Gå til innhold

Nintendo Wii online-spill?


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til nå er det bare et Pokeman-spill som er klart for Onlinespilling. Er skuffet over dette, men det er noen multiplayer spill som ser lovende ut.

 

Rayman Raving Rabbits('s multiplayer-del) ser hysterisk morsomt ut.

Etter å ha sett noen ville amerikanere spille wii-sports på YouTube, er jeg overbevist om at dette også blir bra. Sprøs riktignok hvor god holdbarheten er da...

Lenke til kommentar

Det kommer ikke online titler før i 2007. Disse spillene vil iallefall være online når de kommer ut:

Mario strikers

Super smash bros

Pokemon Wii

Batallion wars 2

Metroid prime 3(Rykte. Men det er sannsynlig at spillet ble utsatt for å få det online)

Mario Kart Wii/Animal crossing blir sikkert online siden DS spillene har vist seg å være noen knallsuksesser.

Sikkert mange flere under utvikling.

Lenke til kommentar
Til nå er det bare et Pokeman-spill som er klart for Onlinespilling. Er skuffet over dette, men det er noen multiplayer spill som ser lovende ut.

 

Rayman Raving Rabbits('s multiplayer-del) ser hysterisk morsomt ut.

Etter å ha sett noen ville amerikanere spille wii-sports på YouTube, er jeg overbevist om at dette også blir bra. Sprøs riktignok hvor god holdbarheten er da...

7346352[/snapback]

 

Bare pokemon spill? Høh? Vil ikke Call of Duty 3 og FarCry ha Multiplayer?

Lenke til kommentar
Til nå er det bare et Pokeman-spill som er klart for Onlinespilling. Er skuffet over dette, men det er noen multiplayer spill som ser lovende ut.

 

Rayman Raving Rabbits('s multiplayer-del) ser hysterisk morsomt ut.

Etter å ha sett noen ville amerikanere spille wii-sports på YouTube, er jeg overbevist om at dette også blir bra. Sprøs riktignok hvor god holdbarheten er da...

7346352[/snapback]

 

Bare pokemon spill? Høh? Vil ikke Call of Duty 3 og FarCry ha Multiplayer?

7346372[/snapback]

 

Reggie sa at det bare var Pokemon Battle Revolution (eller noe i den duren) som ville være online game ved release under foredraget han hadde i New York tidligere i høst. (En av de tre foredragene som ble holdt rundtom i verden på tre dager). Men det er jo en god stund siden, så man kan håpe :dribble:

Lenke til kommentar
I alle fall ingen tredjepartsspill vil ha Internett-flerspiller før Nintendo gir ut de nødvendige utviklerverktøyene, noe de ikke har tenkt å gjøre før 2007.

7346652[/snapback]

Syns det er bedre enn at de gjør som sony og ikke gjør skikkelig arbeid og lager en online-system som faktisk har system og som alle spill kan bruke.

Lenke til kommentar
Syns det er bedre enn at de gjør som sony og ikke gjør skikkelig arbeid og lager en online-system som faktisk har system og som alle spill kan bruke.

7346686[/snapback]

Der er jeg helt enig. Nå er det bare å håpe at de faktisk får laget noe som er verdt å bruke; vennekoder for hvert enkelt spill vil jeg i hvert fall ikke ha noe mer av.

Lenke til kommentar
Vel, det blir ingen vennekoder for hvert spill til Wii. Hver konsoll vil ha et unikt nummer som brukes når man skal spille online med andre. Sannsynligvis blir disse numrene forbundet til de respektive Mii-ene (nick) og man vil da mye elttere kunne spille online med andre.

7347055[/snapback]

Sentral venneliste, med andre ord? Det høres bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...