LtdEdFred Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Hallais Har lasta ned Partition Magic Demo, installert og prøvd det. Jeg ville resize en partisjon jeg lagde når jeg la inn Win XP. Jeg gikk gjennom wizarden, reboota, men den skifta jo ikke str. Hva er galt? Lenke til kommentar
Hypocrite Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Grunnen er at du har en demo. Med demoen kan du ikke ikke utføre operasjonene, bare se hvordan programmet fungerer. mvh. Hypocrite Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 hva r poenget da Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Last ned Morpheus.. Du finner fullversjonen der. hehe.. Lenke til kommentar
wuw Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 norpheus du mente vel ? Last ned Morpheus, man finner mye "rare" MP3 filer der ? Lenke til kommentar
wuw Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 husk vi skal jo ikke prate om "slike ting her" Lenke til kommentar
wuw Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 men spør du meg skulle da det vært med ett partisjoneringsprogram med alle hardisker/datamaskiner man kjøpte. Da det er en naturlig ting og dele opp hardisken :smile: Så i ettslikt tilfelle er nok jeg og litt "NERO" i matrix, norpheus :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
wuw Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Og da mener jeg ikke F-disk. Vanskelig og dumt program for "nybegynnere :sad: Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Quote: On 2001-12-17 06:24, wuw skrev:Og da mener jeg ikke F-disk.Vanskelig og dumt program for "nybegynnere :sad: Det må jo være du som er nybegynner som syns fdisk er vanskelig å bruke... F-disk er jo genialt, man trenger ikke annet. Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hva skal du med Partion Magic ? Du kan partionere under inst. av XP Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hei! Liker gode gamle f-disk i ms dos;)Og vil eg ta vare på noko på hddáne tar eg enten backup/image :wink: Lenke til kommentar
panden Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 ja, fdisk er jo greit, men etter du prøver Partition Magic 7.0, blir fdisk....ja....litt puslete:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå