Gå til innhold

iPod nano - Beskyttelse mot riper? - Går for iSee

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ipod nano 2 gb.

Jeg har hørt at det blir VELDIG fort riper i den, spesielt på baksiden.

Det jeg lurer på er om det finnes en "beskyttelse" så det ikke kommer så fort riper..

Takker for svar på forhånd :)

Mvh, Thomas :)

Endret av McBallerBuck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min iPod nano har ingen riper fordi jeg har ett plast kondom over den. Det henger helt intill iPod og er i plast.

Du finner en på Apple Store . Den heter iSee.

Meget fornøyd. Den tåler masse bank også nå. Vet om iallefall to stykker som har knust iPod, og selv om jeg har vært forsiktig har den nå falt i gulvet noen ganger.. Lærte av min første skikkelig spiller som var en Olympus m:robe.. Den knuste, og det er fryktelig trist :(

Men liker Nano mye mye bedre.. Har prøvd en rekke andre spillere som Creative og alt, men holder meg til iPod. Den er så gjennomført på alle måter. Det virker som alt er skikkelig gjennomtenkt til hvèr minste detalj.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Glidemiddel er det heller lite av.. Det gjelder bare å klemme skikkelig til, så henger den :p

Den ser forøvrig slik ut isee-nano-1.jpg

Den er svært enkel i bruk.

Det som er svært positivt med den er at jeg faktisk slipper å ha på tastelåsen når jeg har den i lommen. Plastikken er nemlig litt tykk sånn at jeg ikke kommer borti knappene når den er i lommen. I tillegg til det har jeg en sokk på den.. Bare fordi den er søt, selv om det virker litt overprotected!

Iallefall.. Da kan jeg fint skippe sanger når den ligger i lommen. Har enkel adgang til neste, forrige og play/pause knappen samt meny.. Finner dette veldig praktisk når jeg ikke gidder å ta den opp fra lommen.

Som jeg nevnte tidligere får du kjøpt den hos Apple. Der kjøpte jeg også hele iPod.. Gratis frakt får du også :D

Edit: Jeg har hvit iPod, her ser den finest ut.. Synes nesten ikke.. Og ikke nok med at den holder ripene borte, iPod vil tåle mere også :p Hvem bryr seg vell om plastikken knuser nå å da?:p

Har forøvrig testet min lagt ut en brukertest av iPod Nano, der er det bilder av min iPod. Kameraet er svært dårlig, og dårlig lyssatt. Men du kan tydelig se ripene i iSee. Det er ikke så lett å se når du bruker den, men under lupe eller sterkt lys ser en det. Bare tenk på hvordan iPod hadde sett ut uten den. I skjermen spesielt.. Selv om det nå finnes iPod som riper mindre vil skjermen alltid være utsatt.

Se lenke her

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...