whitewolf Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg var så uheldig at jeg mista Dell bærbar pc-en i gulvet så cd/dvd rommen datt ut fra kabinettet, så det jeg lurer på om dette er noe jeg kan fikse? Det henger en tynn kabel som kanskje burde vært festet til dvd-rommen, men jeg er usikker på om tilhører dvd-rommen eller andre komponenter i pc-en. Jeg at dvd spillere i bærbare pc-er ble koblet til en Kontakt når den ble dyttet inn pc-en. Alle forslag tas i mot med stor takk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Brukeren var ikke ute etter forsikring, en post slettet. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror ikke den kabelen hører til DVD'spilleren, det pleier ikke å være noen kabel å koble til DVD-spillere på bærbare maskiner. De dyttes vanligvis bare rett inn i kontakten og skrus fast med en skrue. Hvordan ser kabelen ut? Kan du ta noen bilder? - Så blir det kanskje litt lettere å se hva det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå