Melvin Snerken Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 1. Royal silver, James Bond Edition 2. Velvet Black 3. Brown Edition 1 2 3 Poll, kanskje? Jeg ville valgt den hvite... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Synes den grå/hvite (?) var kjedelig, brun var bare mindre pent, men jeg liker svart! Den ville jeg hatt! Lenke til kommentar
Kripos Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 svart er så standar, jeg valgte den grå den er fet Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den hvite ser egentlig ganske fin ut Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Den "hvite" telefonen er i praksis en sølvfarget en. Skal man ha hvit K800i må man bestille uoriginalt deksel. Selv liker jeg også bond edition godt, men den brune er jo veldig sjelden og faktisk ganske kul Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har den i sølv og valgte den pga at det ikke er så mange som har den..det var hvertfall ikke det når jeg kjøpte den. den er finere enn den ser ut til på bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå