Hellemyr Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei! Har vannkjøling på cpu, så jeg har ikke prosessor vifte, men har et lite blått led lys på vannblokka (BigWater vannblokk) . plugger ledden inn i viftekontakten, og den lyser knapt, pluger inn en vifte, den siver ikke. Hvorfor er det så lite strømm fra den kontakten? Den styres jo av hvor varm cpu er, og den er 33 grader nå, prøvde å få cpu litt varmere med å skru av radiator viftene, så temperaturen steg, den kom opp i 45 grader, men den lyste forsatt bare så vidt. Hva er eller kan være galt? Edit: Det er ikke noe galt med led lampa, den lyser som bare det i PWR_FAN kontakten som er rett over ram brikkene Endret 23. november 2006 av Hellemyr Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Ingen som har noen ideer til hva som er galt? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Prøv å skru av cool&quiet i BIOS og se om du får mer strøm da. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det kan hende hk har en slags form for regulering av cpu vifta, konsulter manualen for og få slått det av. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Kan prøve å slå av cool and quiet. Jeg prøvde også å slå av vifta til radiatoren, og lot det bli varmere og varmere, men kom ikke noe mere strømm ut av kontakten Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kunne du kanskje fortelle hviket hovedkort du bruker . Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg bruker Gigabye DS-4, det har et programm som fulgte med som heter I-Cool. som kan kan justere vifte hastergheter og sånt. når jeg går inn i det programmet, så lyser led lyser opp som bare det, men når jeg går ut av det, så slukner den nesten. kan kansje avinstalere der programmet? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har sletta det I-Cool programmet, men får fortsatt sabla lite strøm Jeg prøvde å måle med et amperemeter hvor mye strømm jeg fikk fra de, men kom borti feil pinne på kontakten, og kotrslutta pcen Har også sett i bios, uten resultat Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 hmm Har hatt noen probler med windows og service pack, so jeg reinstalerte window, og nå lyser det som bare det fra led lampa. Ser ut til at jeg har fixa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå