Kjell Fisk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei. Har eit stort problem med Word. Når eg tar og trykker "space" på tastauret framfor eit ord forsvinner bokstavene som er i det ordet. Håper dere forstår for dette har blitt eit stort problem. Fant heller ingen bedre plass å poste dette men viss det er feil plass, vennligst flytt denne posten! Takker for all hjelp! Endret 23. november 2006 av raging king Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er berre å finne knappen Insert på tastaturet, og trykke ein gong på den. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er bare å trykk inn ins knappen så er det i orden Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Å tusen takk! Nå blir det bedre å skrive tekster! Nok en gang tusen takk for kjappe svar. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er rart at 2 personer spør helt samme på samme dag og bare litt under 2 timer i forskjell Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Haha, hvem var det? Gadd ikkje å søke ettersom eg trudde at dette var ikkje noe som noen pleier å spørre om Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det var jeg som sporte etter det, men det vari Programvare forumet Jeg sporte også før deg Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå