stAg Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Kult lite program for oss som sitter på LAN. Programmet søker LAN med jevne mellomrom etter multiplayerspill, når noen starter et, eller nye joiner et, får du beskjed ved at tray blinker! sjekk ut selv: http://www.lansearcher.com Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 tror det var det jeg brukte for å finne filer som lå til deling på lan parties jeg har vært på...kult å bare søke etter *.bin eller hva det skulle være på alle maskinene i hele lan'et... Minner meg også på å anbefale DC++ med tileggs programmet MOS++ som søker gjennom store deler av DC HUB's...kongeprog, er det der så finner du det Happy surfin' Lenke til kommentar
Ainur Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hey!! Akkurat det jeg har lett etter... konge :smile: Sinnsykt irriterende å måtte åpne cs for å se etter servere... This prog saves my day Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Virker ikke! "Finner ikke den nødvendige .ddl filen" Og prog tar jo 1sek å laste ned med ISDN, det må være no feil. mvh, Stian Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 12:07, skrev IceXCool:tror det var det jeg brukte for å finne filer som lå til deling på lan parties jeg har vært på...kult å bare søke etter *.bin eller hva det skulle være på alle maskinene i hele lan'et... Som om du ikke kan det med windows explorer... Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 20:07, skrev Sargent Fire:Virker ikke!"Finner ikke den nødvendige .ddl filen"Og prog tar jo 1sek å laste ned med ISDN,det må være no feil.mvh,Stian hvis du leser på siden du laster det ned står det at du trenger microsoft net framework eller noe....19mb men er ikke sikker...gadd ikke og laste det ned, regner med at det er det da Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hvordan kan du søke etter filer på hele LAN`et ved hjelp av Explorer ???? Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 12:15, skrev Menkromsen:Hvordan kan du søke etter filer på hele LAN`et ved hjelp av Explorer ???? bruk "Søk"-funksjonen, smarten. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 12:15, skrev Menkromsen:Hvordan kan du søke etter filer på hele LAN`et ved hjelp av Explorer ???? I win xp: Åpne 'my computer' og trykk f3 Deretter velger du browse i 'look in' lista og velger nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå