dabear Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Heisann. I det siste har jeg opplevd skikkelig tørr og rød hud ved området rundt knoklene på venstre hånd og nå idag ser det ut til å skje det samme med på høyre hånd. Det klør litt, og det ser ut til at det dukker opp litt blod om jeg klør på området Hva kan jeg gjøre? Jeg har innimellom smurt meg med body lotion eller noe sånt på høyrehanda, men det ser ikke ut til å bli noe bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du trenger nok en mer dekkende krem. "Fett"krem kan du teste - Locobase f.eks. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sånn for jeg også, er helt normalt nå når det er kjølig i lufta. "kuldeeksem" kaller mamma det. Jeg bruker vanlig spenol, funker supert Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du trenger nok en mer dekkende krem. "Fett"krem kan du teste - Locobase f.eks. 7346412[/snapback] Locobase kan anbefales. Er ikke uvanlig dette, men fryktelig irriterende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå