TommyGun77 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har nå fått opp en feilmelding som sier ett eller annet om Dr watson postmortem debugger har crashet, og at jeg må sende feilmelding til microsoft. Når dette skjer så fryser hele maskinen. Hvordan får jeg fjernet dette? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis problemet nettopp har oppstått, kan sikkert en systemgjenoppretting løse problemet (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Velg en passende dato) Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har IKKE installert noe Dr watson program, leste et sted at det er et virus om kamuflerer seg som det, og at det kunne være et helvete å få det fjernet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dr Watson har følgt med Windows i en del versjoner nå %WINDOWS%\drwtson.exe elns Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Dr watson er et legalt program som blir installert sammen med windows. Du har mulighet for å 'slå det av', les: Microsoft support Imidlertid kan en systemgjenoppretting løse problemet ditt, så det er det første du kan prøve på. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 tok en systemgjenoppretting og så slettet jeg det fra registeret. Får håpe dette hjelper. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå