rape! Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg skal ha meg ny mus nå, bruker idag logitech dual otical men føler det er på tide å bytte. Jeg spiller cs aktivt og vil gjerne høre fra andre, om det er noen som har testet denne musa. Hvis noen har vennligst gi tilbakemeldig. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Vil du ha ei råbra mus og få med ei meget god musematte så sjekk http://www.komplett.no de har laga til pakke med microsoft intellimouse optical 3.0 med icemat og skates til musa...jeg hadde opprinnelig bestillt MX500 derfra, men omgjorde bestillinga fordi de aldri fikk den inn. Den er sinnsykt presis og scroll hjulet er smooth og lett-trinnet, du får bedre grep enn på mx500 og knappene er veldig lettklikkede. hånda hviler godt på den og har god ergometri. 9/10 score hos meg...litt for lettklikkende knapper i forhold til den musa jeg er vant med, men det er vanesak! [ Denne Melding var redigert av: IceXCool på 2002-11-15 12:02 ] Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg har musa til testing nå, test kommer på Gamer.no om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har MX700. Den er bare helt konge. Funker utrolig bra til gaming også. FPS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå