Neppe Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 http://demortex.com/tq/magicgopher.swf Noen som kan tenke seg til hvordan den funker ? Den har hatt rett på meg 5/5 ganger. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 De forskjellige ikonene som står ved siden av "nøkkeltallene" blir byttet ut i mellom hvert forsøk. Disse nøkkeltallene er de eneste mulige utfallene i regnestykket og har alle samme ikon. Men siden disse byttes ut som sagt er det lett å bli lurt av illusjonen Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Første gangen vart det rett, men ikkje andre.. Skal prøve en gang til EDIT: Er jo 5 tegn ens som er like som er spredd utover. Og dei tar vel det tegnet du har musepeikaren over (uten at eg er heilt sikker her..) Endret 23. november 2006 av maskot Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hehe, hvis du ikke fikk rett på andre forsøk så tror jeg du har problemer med matten din Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Oj Hvordan går det an a? Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ja pokker det var det! Ops Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Rakanishu har forklart det ganske bra. Det er det samme symbolet på alle mulige tall du kan ende opp med til slutt. Bare prøv flere tall samtidig. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Enda enklere forklart: Tallet du ender opp med er alltid i 9-gangen. Sjekk ut symbolet for alle tallene i 9-gangen i lista Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Rakanishu har forklart det ganske bra. Det er det samme symbolet på alle mulige tall du kan ende opp med til slutt. Bare prøv flere tall samtidig. 7345762[/snapback] ..Men jeg skjønte ikke det helt jeg.. hehe.. Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 sånt kan man bli gal av..... blir litt redd Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 haha.. skjønte det Så genialt :!: Lenke til kommentar
haakie Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 nei, det er ikke slik noen av dere sier tror jeg, pappa dro alltid en slik på meg før han fortalte den til meg, man velger et tall, legger til ditt og datt, trekk fra. så får man svaret, har glemt den jeg da.... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) kan gi dere eksempler fra 10.. 10: 1+0=1 10-1=9 11: 1+1=2 11-2=9 12: 1+2=3 12-3=9 osv..... tall det kan bli: 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81 hvis du ser på disse tallene vil du se at tegnene på alle disse er like, og det er hva som blir vist... edit: ist pure math Endret 23. november 2006 av aklla Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Var litt creepy først, men når jeg fant ut at det hadde med ni-gangen å gjøre..... Men en ting som jeg ihvertfall ikke skjønner noe av, er noe som var med på en julekalender for pc som var med i Donald, hvis noen husker det. Der var det slik at man skulle tenke på hvilket som helst kort, ta f.eks kløver 7 (du skulle bare tenke på det), og var det neimen meg ikke det kortet du tenkte på som ble lagt opp Ble rett i over 90% av gangene jeg prøvde.... Det var creepy det! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 tipper de tuklet med bevistheten med å flashe kløver 7 rett før eller når du skulle tenke på det... ikke nok til at du ser det, men nok til at hjernen merker det, og tenker på ett kort... Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg skal teste dette nå, med å først tenke på det som faller meg inn (muligens et kort som blir flashet), så venter jeg i 10-15 sekunder og tenker på ett nytt! Lurur på hvordan det blir da Forresten i 2002 denne var med i Donald. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 det som skjer da er at det første kortet vil stemme, men det andre vil ikke stemme, du har da tenkt på 2 kort, noe programmet som leser tankene dine kan ta feil av... tenk på ett kort før du starter programmet, for å bli upåvirket av programmet... Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Nei og nei, nå husket jeg visst feil. Det er sånn at det står 6 kort på rekke, og du skal velge ut ett av dem. Når du trykker på OK skal du "hviske" inn i skjermen av alle ting, hvilket kort du har valgt, og det kortet du tenker på blir fjernet. Her er det som står før du begynner: Nå skal vi ved hjelp av datamaskinens serieport og telefonlinjen din forsøke å få kontakt med tankene dine. Tenk på et av kortene nedenfor, men ikke klikk på det! Korttrikset skal utføres ved hjelp av stemmegjenkjenning ved å overføre hjernebølgene dine gjennom skjermen din og ned til kjernen av harddisken *kremt*..tja ...skal ikke se bort fra det ... Men det blir samme utfall hver gang, kortet jeg tenker på blir borte... Endret 23. november 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 kan jeg få navnet på det... skal, ehh, se om jeg finner noen gamle donald-kalendere i skapet, så jeg får testet det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå