skylinepower Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 vil begynne så svakt med klokking av skjermkort. Hvilke brae, enkle program kan jeg bruke for nybegynnere? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Coolbits og rivatuner bruker jeg til nVidia kort, du kan jo også se på Atitools, som jeg tror kan brukes til å klokke. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Coolbits og rivatuner bruker jeg til nVidia kort Hvordan synes du de er? enkle? hvordan? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Coolbits og rivatuner bruker jeg til nVidia kort Hvordan synes du de er? enkle? hvordan? 7345576[/snapback] Rivatuner skal du være forsiktig med, det er nok ikke noe for nybegynnere, bruker det selv fordi det kan åpne pipelines på skjermkortet mitt, og egentlig ser det ut til å kunne gjøre det meste. Men har egentlig ikke fattet halvparten av det ennå. Coolbits er nok bedre, det er en liten registerfil som åpner for muligheter så du kan klokke via nVidiadriveren din. Du får noen nye faner i nVidia kontrollpanelet, der du kan stille inn. Husk bare for all del å holde ett veldig godt øye med temperaturen når du klokker. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Ok takk, må skaffe vifte og ha p sjermkortet og da kan jeg begynne så smått med klokking er kanskje ikke det beste kortet men... hva skal graderene ikke være over? ca: 60grader med vifte? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Hvordan e nTune til og klokke sjermkortet? synes det ser enkelt ut på bilder Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 fikk høre at ATItool var bra. det ser enkelt ut, er det enkelt? hvordan kLokKer jeg med ATItool? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ærlig talt, det finnes ørten tråder rundt forbi om hvordan du skal begynne. Jeg anbefaler deg å søke litt og lese litt på forumet. Tråd stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg