Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Skal dem bygge ut eller ikke?

Anbefalte innlegg

Har sittet og ventet på bredbånd så lenge nå at jeg nesten gir opp. For tredje gang så forskyver NGT utbyggingen av sentralen i mitt område. Begynner å bli temmelig irritert over dette.

Synes at det kunne vært noen i det selskapet som kunne tatt en bestemmelse og sagt at DA skal vi bygge ut den og den sentralen. Dette hadde vært mye bedre enn å si at "vi skal bygge ut hos deg og hvis du bare kan vente til du er møkklei så hadde det vært fint"

Har lest poster av andre her som sliter og har slitt med det samme problemet. Synes dem burde få noe system på dette nå. Dem må vel skjønne at dette er noe som irriterer folk......ihvertfall meg!

Alle vet at hvis du har ventet i fire måneder på bredbånd to ganger, så begynner man å bli lei når man begynner å utsette igjen.

Gi meg ett klart svar! Meget enkelt...JA eller Nei. Hvis ja så....

...FÅ UT FINGEN !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-15 11:24, skrev MrVilla:

Har sittet og ventet på bredbånd så lenge nå at jeg nesten gir opp. For tredje gang så forskyver NGT utbyggingen av sentralen i mitt område. Begynner å bli temmelig irritert over dette.

Synes at det kunne vært noen i det selskapet som kunne tatt en bestemmelse og sagt at DA skal vi bygge ut den og den sentralen. Dette hadde vært mye bedre enn å si at "vi skal bygge ut hos deg og hvis du bare kan vente til du er møkklei så hadde det vært fint"

NGT ser ut til og gjøre det på denne måten, bli ikke overasket om sentralen plutselig blir droppet fra utbyggigsplanene, dette har hendt før hvis NGT synes det er for få bestillinger.

Lenke til kommentar

Velkommen i "vente-klubben" ja..

Ok, denne er litt drøy synes jeg. Alle naboene rundt huset vårt har adsl og kan få. Og da mener jeg ALLE... Er så sinna på NGT, dere aner det ikke. Dem har utsatt utbygginga 3 ganger her og. Nå sier dem at jeg kan få adsl 24Des 2002. Det tror jeg neppe på, vedder på at dem utsetter det en gang til.. fysj, vi får bare smøre oss med tolmodighet og vente.. :smile:

Lenke til kommentar

24 Desember :smile: :smile:

Må si at det hadde vært en hyggelig overraskelse...hehe

Håper dem kommer opp med noe til meg på julaften. Dessuten så er det ikke det at jeg ikke klarer 56/64 kb lenger.....jeg klarer ikke 28,8kb lenger!

Kommer til å bli gal!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 14:07, skrev quarkey:

Velkommen i "vente-klubben" ja..

Ok, denne er litt drøy synes jeg. Alle naboene rundt huset vårt har adsl og kan få. Og da mener jeg ALLE... Er så sinna på NGT, dere aner det ikke. Dem har utsatt utbygginga 3 ganger her og. Nå sier dem at jeg kan få adsl 24Des 2002. Det tror jeg neppe på, vedder på at dem utsetter det en gang til.. fysj, vi får bare smøre oss med tolmodighet og vente.. :smile:

Du har vel ikke vurdert et lite nettverk til naboen, spleis så blir det enten billig eller veldig fort...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 14:07, skrev quarkey:

Ok, denne er litt drøy synes jeg. Alle naboene rundt huset vårt har adsl og kan få. Og da mener jeg ALLE... Er så sinna på NGT, dere aner det ikke. Dem

Regner med at ALLE naboene da får ADSL fra en av konkurentene til NGT ? Hvorfor kan ikke du også gå over til konkurrenten? Og hvis ALLE naboene har ADSL så regner jeg med at dere alle "henger på" samme telefonsentralen?

Lykke til uansett!

Mvh, Stian...

Lenke til kommentar

Snakket med Telenor kundeservice heromdagen, de sa hvertfall at de bygger ut 90 sentraler "utpå nyåret", men kunne ikke si hvor enda. Det bare "sto på intranettet som en notis".

Så fikk jeg bare krysse fingrene og håpe min er en av dem. Og siden NGT bruker telenor sine sentraler er det vel rimelig sannsynlig at der telenor kommer, kommer NGT også?

Jeg bor i Asker så det burde da for svarte være mulig. Bor i et 3 etg. hus, kompisen min i 1. etg har hatt ADSL i 2 år, jeg fikk ikke siden jeg flytta ned 1 år etter, og kom på en idiot-sentral fra h****** :razz:

Men..ting skjer..kanskje.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 21:02, skrev Bitex:

Snakket med Telenor kundeservice heromdagen, de sa hvertfall at de bygger ut 90 sentraler "utpå nyåret", men kunne ikke si hvor enda. Det bare "sto på intranettet som en notis".

Så fikk jeg bare krysse fingrene og håpe min er en av dem. Og siden NGT bruker telenor sine sentraler er det vel rimelig sannsynlig at der telenor kommer, kommer NGT også?

Nei, dette har ingenting med hverandre og gjøre, NGT bygger ut med eget utstyr.

Lenke til kommentar

En liten oppfordring til alle dere som sitter å venter på at NGT skal bygge ut og er usikker på når det skjer. Hvis dere får med dere flest mulig og enten sender bestilling, eller i hvertfall en mail og melder deres interesse, så er det mulig ar det skjer ting litt fortere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...