NajuZ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei, en venn av meg skal ha ny pc, og han skal ha en til 6-7k. Eneste krav jeg har er vel; 200 gb+ hdd PCIE 7600 gt ville passet bra om dere ikke har noen smarte invendinger. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hei, en venn av meg skal ha ny pc, og han skal ha en til 6-7k. Eneste krav jeg har er vel; 200 gb+ hdd PCIE 7600 gt ville passet bra om dere ikke har noen smarte invendinger. Takker på forhånd. 7345332[/snapback] Her Har Du Et Oppsett... Men om hovedkortet støtter minnet må du spørre noen andre om... Det ble litt dyrere da, men prøv å endre på det selv... Endret 23. november 2006 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
ElVista Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) HAHA. Det kommer jo til å gå godt over 7k når de andre komponentene legges til. Må nok ha litt bedre budsjett enn det om han skal ha gaming pc gitt. Lages Endret 28. november 2006 av ElVista Lenke til kommentar
1ar Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har gått utifra at du trenger full pakke, og det blir ikke mye til gaming PC da, men legger ved et oppsett som jeg lagde til en annen kar som skulle ha PC i samme prisklasse. Men du bør vurdere å kjøpe en 512 brikke til, samt gjerne gå for 3500+ CPU. Netshop_pakke.bmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå