Brian Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 hei tenkte jeg skulle klokke kortet mitt litt, prøvde med ati tool for en liten stund siden men det støtta ikke kortet slik at jeg ikke om lengre. Tenkte jeg skulle prøve Trixx, men finenr ingen plasser og laste det ned. Er det noen andre programmer som funker på dette kortet? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 :Bump: (vil gjerne vite om det finnes noen sånne programer siden jeg får mitt X1950 kort i morgen) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ATI Tool Beta 16 ellerno støtter X1950XTX (eller X1900XTX husker ikke), så du kan jo prøve å laste ned den. Hvis det ikke var den du prøvde da? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 ATI Tool Beta 16 ellerno støtter X1950XTX (eller X1900XTX husker ikke), så du kan jo prøve å laste ned den. Hvis det ikke var den du prøvde da? 7348168[/snapback] hvordan funker den skiten da? stiller opp litt og trykker på set clock og da hopper det tilbake til default. Trykker jeg på default så bli skjermen helt svart i over 1min før det kommer opp en feilmelding og slikt fra catalyst control center. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har lasta ned ATI tool 0.25 Beta 15. Men når eg skal klokke kortet så stille slideren tilbake der den var først når eg trykker på set clocks. Ja, det er irriterande, men nå har eg endeleg fått klokka mitt kort. Det eg måtte gjere var å søke etter ATI tool 0.25 beta 16. Så lasta eg det ned og instalerte det. SÅ Laga eg til ei ny profil og då kunne eg klokke kortet til det ikkje ville meir. Se HER for å se hele tråden! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 ok, takk, funka nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå