Hagr Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 vel. jeg ser etter en måte å fjerne startlinja i windows på... da mener jeg ikke bare skjule, men fjerne noen som vet? og skulle ha fjernet papirkurven også... noen som vet hvordan?? på forhånd takk... Harald Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Papirkurven kan du fjerne med Tweak UI Det ligger litt ned på venstre side av siden... Lenke til kommentar
.com Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 bruker du objectdock kan du velge at den ikke skal vise taskbar... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 jeg fant ikke ut av det på Tweak UI... har sett gjennom alle alternativer osv, men fant ikke noen måte å fjene den på Kan man gjøre det med objectdock? hvordan? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Heisann! Veit ikke hvordan man fjerner oppgave-linja, men skal du fjerne Papirkurven, så gjør du slik: - åpne registeret (kjør: regedit), finn frem til: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Desktop\NameSpace og fjern koden: {645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E} skal du gjøre dette vil jeg ha tatt en kopi av registeret først. sånn i tilfelle EDIT: Trykk F5 på skrivebordet for å oppdatere det Endret 27. november 2006 av Milt Lenke til kommentar
.com Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 i objectdock kan du huke av for fjerning av windows taskbar i fanen genral i dock settings, jeg bruker plus versjonen, men tror det går ann i gratis versjonen og Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Litt OT, men hvorfor i huleste skal du gjøre det? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 sikkert noe han skal ta igjen for Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå