Gå til innhold

Label på The Sims Hot Date CD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur det er cd-ettiketten han ville ha.. siden han spurte på den måten.

greit at det heiter label på info om cd en også, med det står som regel kun Label eller Volume label! men for meg er Cd - Label etiketten på cd-en...

Label tyder: merkelapp, etikett

kva er det dere andre bruker.?

begge deler er jo riktig.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-16 23:39, TST skrev:

Label er for meg tilnavnet CD-en får når den står i PC-en (evnt. høyreklikk og se på "egenskaper" for CD-ROM). Derfor stusset jeg litt på hvorfor denne personen skulle ha labelet, det er et relativt uvanlig spørsmål å stille. Om det dreier seg om et CD-cover, begynner vi fort å snakke om warez igjen og da vet de fleste hvor denne tråden havner snart.

er et cd cover warez, ville jeg nesten rekne med at han vil ha "labelen" fordi han skal lage en kopi av spillet og vil at det skal likne mest mulig på orginal - cd'n !! (Vist han kopierer på en teit måte)

Lenke til kommentar

Jeg burde kanskje ha svart før men har ikke hatt tid til det. Men det det dreier seg om er en kopi til eget bruk. Jeg tok en kopi, og dette er vel lovlig i alle fall slik som jeg forstår det, fordi jeg uheldigvis er ganske flink til å rote bort ting. Ved en feiltagelse så har CD'en fått feil Label og jeg kan derfor ikke instalere det nå derfor spurte jeg her om det var noen som visste det, men men... har funnet det ut nå og jeg har fått instalert det..

Så det dreier seg nok ikke om noe warez eller ulovlig kopiering (slik jeg ser det), CD'en var bare en kopi til eget bruk.

Dumbo

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-17 14:14, PIIIpower skrev:

Så dere er redde for BSA altså?

Fatter ikke hvorfor dere er det. De har ikke mer autoritet enn deg og meg. De driver med skremsels propaganda(så det så).

Bare slapp av og overvåk forumet men ikke vær så mistenksomme, det kommer verken dere eller brukerene til nytte.

Det er vel ikke nødvendig vis snakk om å være redde for BSA, for det har de ingen grunn til. Det er nok heller ønsket om å fremstå som en seriøs og redlig nettside slik at det skal bli mulig å tjene penger på den.

Tro det eller ei så er nok investorer og sponsorer mer interessert i å bruke penger på en nettside som passer for oppegående it folk og ikke bare kvisete fjortisser (uten å implisere at det gjelder deg :wink: ) opptatt av CS og direct connect.

Når det er sagt synes jeg som jeg har sagt tidligere at det var i overkant av føre var prinsipp å bry seg her. Var jo mye værre med disse naziene på syre som romsterte rundt her for noen uker siden. Det kunne nok lett skaffet dårligere publisitet en noe som kan "tolkes" i rettning av piratkopiereing av et data spill.

:? Kanskje hardware.no og co har begynnt å følge litt nøyere med pga den saken ? ?

Pål

Lenke til kommentar

trukke du store fiskene handler på komplett.no ol. eller leser her for den saks skyld.

neida, web butikkene tjener penger på, slik du uttaler deg : på fjortiser. Basta.

Hvem _trenger_ 80gig som bare driver med office og litt programering i c++/c#/java ol. neida giga går til mp3, divx og spill. altså tjener butikkene på hd salg og salg av cdbrennere og media.

Derfor denne konklusjonen

1. HW.NO bitchne mot 14iser

--> ingen 14iser kommer hit

--> ingen referanser fra HW.NO i bestillinga hos komplett.no ol.

-->ingen penger til HW.NO

Dessuten er jeg forbanna når folk er så forbanna når HW.NO går ut på måten de gjør, sansynelighvis har de også lasta ned en mp3 engang.

Lenke til kommentar

Dersom HW.no vil vekk fra å være en 'fjortis-geek' side til å bli en pro-IT side så har de en stor jobb forann seg. PC World Norge ligger langt forann på det området. Tror ikke det er sundt for HW.no og fjerne fokuset fra hobby markedet. HW.no's stab er heller ikke kompetente nok til å drive en slik site.

IK Start 4 ever :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-12-18 14:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...