Gå til innhold

Label på The Sims Hot Date CD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe... Skal si vi hadde god humor i dag. Men er det noen som vet va CD'en heter??

Merry Jul!! Alle sammen..

AMD TB 1,4 GHz

512 MB SDRAM

40 GB IBM 60GXP

Asus V7700 GeForce 2 Pro

Windows 98 SE :sad:.. hehe

[ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2001-12-16 21:48 ]

Lenke til kommentar

Label er for meg tilnavnet CD-en får når den står i PC-en (evnt. høyreklikk og se på "egenskaper" for CD-ROM). Derfor stusset jeg litt på hvorfor denne personen skulle ha labelet, det er et relativt uvanlig spørsmål å stille. Om det dreier seg om et CD-cover, begynner vi fort å snakke om warez igjen og da vet de fleste hvor denne tråden havner snart.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-16 23:39, TST skrev:

Label er for meg tilnavnet CD-en får når den står i PC-en (evnt. høyreklikk og se på "egenskaper" for CD-ROM). Derfor stusset jeg litt på hvorfor denne personen skulle ha labelet, det er et relativt uvanlig spørsmål å stille. Om det dreier seg om et CD-cover, begynner vi fort å snakke om warez igjen og da vet de fleste hvor denne tråden havner snart.

Det må da være lov å etterspørre bilder av cd covere og evnt tittelen på en cd uten at man skal hyle opp og kalle det for warez. Mange tar vel faktisk kopier av egne CD-er også ?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-16 23:39, TST skrev:

Om det dreier seg om et CD-cover, begynner vi fort å snakke om warez igjen og da vet de fleste hvor denne tråden havner snart.

Er innscannede cover = warez her på forumet?

Eller tar jeg feil?

Er forresten enig om at navnet på CD'en er litt mistenkelig :smile:

Lenke til kommentar

ÅÅÅ herregud nå begynner HW.NO m/dattersider å blitt litt vel høye på pæra!!!!

Spørsmålet her handlet ikke om

a) etterspørre pirat kopiert programvare

B) tilby pirat kopiert programvare

c) oppfordre til å pirat kopiere programvare

SÅ HVORFOR SKAL MODERATORENE VÆRE SÅ JÆVLA COCKY??

ref til http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...art=20&replies=

Der jeg advarer mot å være vanskelige. Dette viser jo helt klart at Hardware.no har blitt for store og nyter makten de har med å "herse" med folk. Forsetter dere med denne holdningen så begynner dere vel å forsvare M$ snart også.

Og da her dere ødelagt ALT som grunnleggerene av HW.NO engang ble store på : FORBRUKER VEILEDNING.

Lenke til kommentar

PIIIpower, dette er da ikke noe å hisse seg sånn opp for. Jeg er helt enig i at han ikke har gjort noe galt med det han skriver, foreløpig, men det er fullt lovlig for meg eller andre moderatorer her å være litt kritiske og spørre hva f.eks. et label skal brukes til. Vi står tross alt til ansvar for et forum som blir overvåket av BSA. I den tråden du refererer til blir en fyr anmeldt for å drive med piratvirksomhet, og du liker ikke det. Jeg skjønner ikke hva som er galt med å beskytte oss litt. Det har da ingenting med dårlig forbruker veiledning å gjøre. Hvis du allikevel synes vi er for pirkete på dette og lar det gå utover den tradisjonelle hjelpen HW.no nettverket har gitt, så er det jo beklagelig. Men jeg ser ikke slik på situasjonen.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-17 13:23, TST skrev:

PIIIpower, dette er da ikke noe å hisse seg sånn opp for. Jeg er helt enig i at han ikke har gjort noe galt med det han skriver, foreløpig, men det er fullt lovlig for meg eller andre moderatorer her å være litt kritiske og spørre hva f.eks. et label skal brukes til. Vi står tross alt til ansvar for et forum som blir overvåket av BSA. I den tråden du refererer til blir en fyr anmeldt for å drive med piratvirksomhet, og du liker ikke det. Jeg skjønner ikke hva som er galt med å beskytte oss litt. Det har da ingenting med dårlig forbruker veiledning å gjøre. Hvis du allikevel synes vi er for pirkete på dette og lar det gå utover den tradisjonelle hjelpen HW.no nettverket har gitt, så er det jo beklagelig. Men jeg ser ikke slik på situasjonen.

Såvidt jeg veit er ikke BSA et offentlig organ. siden dette er en privat site, kan dere legge opp en disclamer der dere nekter BSA adgang, eventuelt kan dere legge inn en disclamer i sign on'n der dere fraskrivere dere alt ansvar og alle innlegg skjer på eget ansvar.

Siter som home.no osv, som hoster hjemmesider kan umulig ha ansvar ovenfor BSA så hvorfor skulle dere ha det?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-17 13:23, TST skrev:

....men det er fullt lovlig for meg eller andre moderatorer her å være litt kritiske og spørre hva f.eks. et label skal brukes til. ....

Joda dere kan jo spørre og grave, men stort sett er det beste å la endel ting være usagt.

Da slipper dere å få vite om det er en kopi eller en piratkopi. og da kan ikke BSA (som dere virker redde for?) komme å ta dere da veit du :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-17 13:34, PIIIpower skrev:

siden dette er en privat site, kan dere legge opp en disclamer der dere nekter BSA adgang, eventuelt kan dere legge inn en disclamer i sign on'n der dere fraskrivere dere alt ansvar og alle innlegg skjer på eget ansvar.

Det er jo greit med en slik disclaimer. Men det skader ikke å stoppe eller sensurere de uønskede trådene som dukker opp i ny og ned, så lenge vi har tid og ressurser til det. Det er ikke noe poeng å ha en helt passiv holdning til piratkopiering bare pga av en disclaimer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...