Kontorstol Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har tentamen på mandag (bokmål) og temaet er "Det gode liv". Jeg skal skrine noe men overskriften "Hva er det gode liv", så jeg vil vit hva dere synest er det gode liv? Er det penger, kjærlighet, familie eller venner, eller kansje bare det å ha mat på bordet?? (Jeg vil også vite hva som er det gode liv i andre land, og også i u-land...) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har tentamen på mandag (bokmål) og temaet er "Det gode liv". Jeg skal skrine noe men overskriften "Hva er det gode liv", så jeg vil vit hva dere synest er det gode liv? Er det penger, kjærlighet, familie eller venner, eller kansje bare det å ha mat på bordet?? (Jeg vil også vite hva som er det gode liv i andre land, og også i u-land...) 7345186[/snapback] Det gode liv i et U-land må være å komme hjem fra jakt på savannene, du har felt den største antilopen på sletta og hele landsbyen står å venter deg. Du ser hvordan øynene famler etter en bit fra det gode kjøttet antilopen har. For første gang på lenge er vannet drikkeligt, og barna dine har begynt på skole, og lærer engelsk og om verdenen omkring deg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har tentamen på mandag (bokmål) og temaet er "Det gode liv". Jeg skal skrine noe men overskriften "Hva er det gode liv", så jeg vil vit hva dere synest er det gode liv? Er det penger, kjærlighet, familie eller venner, eller kansje bare det å ha mat på bordet?? (Jeg vil også vite hva som er det gode liv i andre land, og også i u-land...) 7345186[/snapback] Det gode liv i et U-land må være å komme hjem fra jakt på savannene, du har felt den største antilopen på sletta og hele landsbyen står å venter deg. Du ser hvordan øynene famler etter en bit fra det gode kjøttet antilopen har. For første gang på lenge er vannet drikkeligt, og barna dine har begynt på skole, og lærer engelsk og om verdenen omkring deg. 7345244[/snapback] jaja noen andre forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå