ostesaks Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 1.(Reservert for Zelda: Phantom hourglass) 2. Puzzle Quest 3. Mario Kart 4. Phoenix Wright 5. Custom Robo Arena Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) 1. Mario Kart DS - Antageligvis DS-spillet jeg har brukte mest tid på. Online muligheter, tonnevis av karakterer, biler og baner å velge mellom, pluss den nye "missions"-modusen gjør det til det beste spillet jeg har spilt på DS så langt. Dog det er artig, kan det til tider også være frustrerende, men det er vel de fleste spill? 2. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass - God kontroll, lett å sette seg inn i og ikke minst "pure fun!". Spillet var vel egentlig for lett for min del, og det er ikke så mye å gjøre når man først har rundet det, men inntil jeg rundet det klarte jeg såvidt å legge det fra meg. 3. New Super Mario Bros - Et klassisk 2D sidescrolling Mario-spill slår aldri feil. Må vel nevnes at jeg har samlet alle de store myntene. 4. Hotel Dusk: Room 215 - Pek-og-klikk spill i formen av en interaktiv novelle. Om man ikke blir fenget av historien ved første stund, legger man vel spillet fra seg etter kort tid. Heldigvis var ikke det situasjonen for min del. 5. Super Mario 64 DS - Fikk aldri, av en eller annen grunn, kjøpt denne perlen til Nintendo 64, men nå har jeg den til DS altså. Navnet på spillet sier alt. Edit: Oisann, la ikke merke til datoen på det siste innlegget før nå, men emnet er vel egentlig fortsatt brukbar for diskusjon? Endret 27. april 2008 av Cornugon Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vurderer sterkt og bestille NSMB i helga. Bør jeg gjøre det? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hadde Super mario bros på gameboy colorn min og elsket det! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Min top liste blir vel kanskje slik: 1.Zelda PH 2. New super mario bros 3. Lost in blue 4. Phoenix Wright 5. Hotel Dusk (av en eller annen grunn husker jeg aldri hele tittelen, eller om det er riktig..) Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 New Super Mario Bros. Contra 4 Tetris DS Geometry Wars: Galaxies Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Pokemon Diamond/Pearl Elite Beat Agents Ninja Gaiden: Dragon Swords Zelda: Phantom Hourglass New Super Mario Bros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå