Thewiz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei Vurderer å kjøpe Nintendo DS Lite, og da trenger jeg kvalitetspill Hvilke spill bør jeg kjøpe? Syns det meste er morsomt, alt fra Mario til Tetris mvh. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Mario Kart Super Mario 64 DS New Super Mario Bros. Metroid: Prime Hunter Castlevania: Dawn of Sorrow Det er mine topp 5! Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Mine favoritter er: 1. Castlevania: Dawn of Sorrow 2. Mario Kart DS 3. New Super Mario Bros 4. Metroid Prime: Hunters 5: Tetris DS Kan også anbefale Sonic Rush, Clubhouse games, Super Mario 64 DS, Tony Hawk: American Skateland, Wario ware touched og Nanostray Ser frem til Yoshi's story DS, Final Fantasy 3 og Castlevania: PoR av de spillene som kommer ut i den nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Min Liste. (ikke i prioritert rekkefølge) 1: Mario Kart. 2: New Super Mario Bros. 3: Metroid Prime Hunters. 4: Dr Kawashima`s Brain Traing. 5: Super Mario 64. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Takk for tips folkens! Og ikke minst for raske svar Ja, disse spillene dere nevner ser jo riktig bra ut. Elsker Mario da Så det blir nok ihvertfall New Super Mario Bros, Mario Kart DS og Metroid Prime: Hunters. Noen idé hva det koster per stykk? Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har sett Mario kart og NSMB til 349kr på Elkjøp. Men vanligvis koster spillene rundt 400-450kr i en vanlig butikk. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Har sett Mario kart og NSMB til 349kr på Elkjøp. Men vanligvis koster spillene rundt 400-450kr i en vanlig butikk. 7345108[/snapback] Oki, hørtes dyrt ut, men sånn er det vel med alt. Hvilket spill syns dere jeg burde starte med da? (1 spill altså) EDIT: Er også litt ny med dette med DS, så; kan man spille på nettet med andre spillere? Uansett avstand? Endret 23. november 2006 av Thewiz Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis du liker Mario, kan du vel kjøpe Mario 64? Det tar dobbelt så stor plass som N64-versjonen, har flere personer man kan være, og flere baner. Til gjengjeld er grafikken litt dårligere, men ikke så mye dårligere som screenshots gir inntrykk av. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis du liker Mario, kan du vel kjøpe Mario 64? Det tar dobbelt så stor plass som N64-versjonen, har flere personer man kan være, og flere baner. Til gjengjeld er grafikken litt dårligere, men ikke så mye dårligere som screenshots gir inntrykk av. 7345155[/snapback] Nuvel... Jeg foretrekker grafikken i SM64DS over den i SM64. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har Mario Kart, New Super Mario Bros og Metroid: Prime Hunter. Alle er veldig bra Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 EDIT: Er også litt ny med dette med DS, så; kan man spille på nettet med andre spillere? Uansett avstand? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kan Animal Crossing anbefales? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Final Fantasy 3 anbefales sterkt, fikk det på lørdag, courtesy of videogamesplus.ca ellers så vil jeg anbefale New Super Mario Bros, Mario Kart og Wario Ware Touched (småspill). er nok mange andre bra spill og. zelda phantom hourglass kan og bli veldig bra. kommer i '07 en gang. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 EDIT: Er også litt ny med dette med DS, så; kan man spille på nettet med andre spillere? Uansett avstand? 7345150[/snapback] Spillene man kan spille over Internett med har dette merket på esken: For å spille over Internett må man ha et trådløst nettverk (som selvfølgelig må ha Internett-forbindelse) å koble DS-en til. Man kan også koble direkte til andre DS-er som er i nærheten av din egen. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har 10 DS-spill, og de 5 beste er: 1. Mario & Luigi: Partners in Time 2. New Super Mario Bros. 3. Mario Kart DS 4. Dragon Quest Heroes: Rocket Slime 5. Tetris DS Ellers er jo disse hjernetrimspillene (Dr. Kawashima's / Big Brain Academy) morsomme, men med nokså begrenset holdbarhet. Venter Elite Beat Agents omtrent når-som-helst, tipper det kommer høyt opp på lista, vi får se... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis du liker Mario, kan du vel kjøpe Mario 64? Det tar dobbelt så stor plass som N64-versjonen, har flere personer man kan være, og flere baner. Til gjengjeld er grafikken litt dårligere, men ikke så mye dårligere som screenshots gir inntrykk av. 7345155[/snapback] Hihi, grafikken er ganske mye bedre i DS-versjonen altså. Jeg vil også anbefale Super Mario 64 DS hvis du liker Mario. Selvfølgelig også New Super Mario Bros. Begge er fantastiske spill. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har kun 4 spill men alle er å anbefale 1. New Super Mario Bros 2. Pheonix Wright: Ace Atourney(Krim/Advokat/Etterforsknings spill) 3. Advance Wars (Strategi) 4. Mario Kart(Fett å spille over WiFi ) Og jeg SKAL skaffe meg oppfølgeren til Pheonix Wright som kommer neste år, er en sucker for disse etterforsknings spilla Mulig jeg skaffer meg FF3 også Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis du liker Mario, kan du vel kjøpe Mario 64? Det tar dobbelt så stor plass som N64-versjonen, har flere personer man kan være, og flere baner. Til gjengjeld er grafikken litt dårligere, men ikke så mye dårligere som screenshots gir inntrykk av. 7345155[/snapback] Hihi, grafikken er ganske mye bedre i DS-versjonen altså. Har spilt begge spillene og synes ikke den er det. Poly counten på figurene er litt høyere, men til gjengjeld er belysningen dårligere, teksturene skalert ned, og både AA og billinar filtering er fjernet. Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Spillene jeg anbefaler: 1. Advance Wars: DS 2. Metroid Prime Hunters 3. New Super Mario Bros 4. Mario Kart DS 5. Super Mario 64 Etterhvert så kommer jo FF:3 og Zelda:PH Anbefaler også å prøve Metroid Prime og Mario Kart Online Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 1. Elite Beat Agents 2. New Super Mario Bros 3. Advance Wars: Dual Strike 4. Phoenix Wright: Ace Attorney 5. Trauma Center: Under the Knife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå