Skrollan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) heisann jeg trenger litt hjelp her, det jeg ønsker er å få nicket mitt (skorllan) til se ut som slayer logoen... er ikke så dreven i photoshop selv så jeg spør like gjerne her... takker for alle svar... ps: hvis denne er posten er feilposta er det bare å si ifra... var litt usikker på hvor jeg skulle poste det... edit: la til et bilde til litt hjelp... Endret 23. november 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Last ned denne skriften. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 til hvilken photoshop er den til? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Bare zipp ut fila og legg fila i windows/fonts, så starter du Photoshop (du må starte det på nytt etter du har lagt fila i den mappa) også går du på tekst verktøyet, velger den teksta i menyen og skriver navnet ditt. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 tuusen takk... btw: hvor fant du den nye teksten? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Fonten fant jeg ved å søke på "Slayer font" på google. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Fonten fant jeg ved å søke på "Slayer font" på google. 7345691[/snapback] ok... takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå