Gjest mopsen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Når jeg prøver å dra bak forhuden på penisen min gjør det litt vondt. Jeg får til å dra den helt bak men det gjør litt vondt. Hva er feil ? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ingenting er feil. Finnes forresten flere identiske tråder hvis du bare blar litt tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er jo en ting som er feil. En ubetydelig og veldig vanlig feil, må du vite. Veldig mange som har dette problemet. Om det er strengen eller selve huden som er for stram, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Om det gjør vondt, bør du kunne finne ut hvor det gjør vondt, og således hva som er stramt. Gjør det vondt på undersiden, er det sannsynlig at det er strengen som er stram. Gjør det vondt rundt hele hodet, er det sannsynlig at det er forhuden som er stram. Lenke til kommentar
cagalli Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sannsynligvis er ingenting feil. Husk at Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det kan også kome litt ann på hvor gammel du er da ! (den slipper taket når det er tid for det) Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Og ved og strekke den litt etter litt over tid kan du "myke" den opp slik at det ikke blir noe problem.. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 for å si det veldig rett ut... Ronk litt forsiktig og dra mer og mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg